הסבלנות נגמרה? "האוהדים דורשים שדאבור יקבל צ'אנס"

מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי
מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי | סביליה

בתקשורת האנדלוסית נכתב שהקהל לא מרוצה מלופטגי, שממשיך להעניק את הקרדיט ללוק דה יונג המאכזב: "בזמן שההולנדי חסר ביטחון וצ'יצ'ריטו לא מוכן במאה אחוז, המאמן חייב להשתמש בישראלי שממתין בסבלנות"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
הלחץ יישא פרי? בתקשורת האנדלוסית – שתוהה בעצמה לגבי חוסר האמון – טוענים שאוהדי סביליה מתחילים לאבד את הסבלנות כלפי המאמן ז'ולן לופטגי ודורשים שמואנס דאבור יפתח בהרכב על חשבון לוק דה יונג המאכזב, שקיבל את הקרדיט בחמשת המחזורים הראשונים בליגה הספרדית וטרם מצא את הרשת.


"לא רק שסביליה נפלה בבית נגד ריאל מדריד, היא גם לא שיחקה כדורגל ולא יצרה שום דבר מבחינה התקפית", נכתב בתקשורת המקומית. "בנוסף ללופטגי שקיבל כמה החלטות רעות, גם לוק דה יונג נראה רע ויכול להיות שצריך לנער אותו ולהוריד אותו לספסל. האוהדים דורשים מהמאמן להעניק את ההזדמנות לדאבור, שמתאמן מצוין ומחכה בסבלנות.


"לופטגי ניצב בפני אחת התקופות החשובות ביותר העונה – שבעה משחקים ב-21 ימים. כדי להתגבר על המדרון, המאמן יהיה חייב לחשב מסלול מחדש בנוגע לדאבור. הישראלי מצפה בקוצר רוח להזדמנות. בזמן שדה יונג חסר ביטחון ליד השער וצ'יצ'ריטו עדיין לא מוכן במאה אחוז, לופטגי חייב להשתמש בדאבור".


סביליה פתחה את העונה עם מאזן סביר של 10 נקודות מ-15 אפשריות, אך כבשה רק חמישה שערים בחמישה משחקים. דאבור, שקיבל ארבע דקות ראשונות בליגה האירופית נגד קרבאח, לא זוכה לאמון מלופטגי והוא עדיין לא נכלל בסגל באף משחק במסגרת הליגה.


זוכה לתמיכה מאוהדי סביליה. מואנס דאבור (האתר הרשמי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי