ספרופולוס: "צריכים להיות עקביים ומרוכזים עד הסוף"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | פנאתינייקוס

מאמן מכבי תל אביב הצביע על הנקודות לשיפור אחרי ההפסד למילאנו, אך הוסיף: "התוצאה פחות חשובה, היה טורניר טוב". כהן: "ניצחנו את פאו, זה לא מובן מאליו". בלאק: "שאבנו ביטחון מההתמודדות עם קבוצות יורוליג"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה אמש (ראשון) לארמאני מילאנו, אך באופן כללי היא יצאה מעודדת מטורניר ינאקופולוס ביוון, שבו התמודדה יפה נגד יריבות ברמת יורוליג ואף ניצחה את המארחת פנאתינייקוס. לפני החזרה לארץ לקראת משחקי גביע ווינר, יאניס ספרופולוס וחלק משחקנים התייחסו לחוויה.

מאמן הצהובים ניתח את המשחק היום ואת הטורניר כולו: "היה טורניר טוב עבורנו, כי התחרינו נגד קבוצות בטופ של היורוליג. נראינו טוב, התוצאה פחות חשובה בשלב הזה של העונה, אלא לבנות כימיה וללמוד איך להתמודד עם סיטואציות מסוימות. החטאנו כמה סלים קלים וזריקות פנויות וקיבלנו סלים קלים בצד השני, צריכים להיות יותר עקביים ומרוכזים עד הסוף כדי לנצח משחקים כאלה. הסיכום חיובי, ככל שנהיה בריאים ונמשיך לרוץ ביחד, נראה שיפור".

אותלו האנטר הסתכל על חצי הכוס המלאה: "היו לנו עליות וירידות, זה נורמלי. זה טוב עבורנו לראות מה אנחנו צריכים לשפר. הטורניר היה נהדר, הייתה תחרות טובה. קיבלנו את סקוטי בחזרה וזכינו לשחק כולם ביחד סוף סוף, אז בסיכום הכללי היה מצוין"

ג'ון דיברתולומאו מול שלווין מאק. (פנאתינייקוס)ג'ון דיברתולומאו מול שלווין מאק. (פנאתינייקוס)

ג'ייק כהן הדגיש את הניצחון על היוונים ופרגן לאבדיה: "החוויה הייתה טובה, שיחקנו נגד קבוצות טובות והשגנו ניצחון יפה על פנאתינייקוס באולם שלה, שזה לא מובן מאליו. עשינו טעויות ברבע הרביעי שאנחנו צריכים לתקן, אבל בשביל זה יש את תקופת ההכנה. חזרנו מפיגור במחצית הראשונה, כך שיש דברים מסוימים שאנחנו לוקחים הלאה. מעבר לזה שסקוטי חזר, היו לנו פצועים ואבדיה סיפק דקות מצוינות בעמדה 4, שהיא לא הטבעית שלו".

לסיום, טאריק בלאק הוסיף: "שאבנו הרבה ביטחון מההתמודדות נגד קבוצות שצפויות להיות מצוינות השנה ומההזדמנות להראות מה אנחנו שווים נגדם. אמנם היינו חסרים מספר שחקנים, אבל זכינו להיות כולם ביחד לפחות".

טורניר חיובי. שחקני מכבי תל אביב (פנאתינייקוס)
טורניר חיובי. שחקני מכבי תל אביב (פנאתינייקוס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי