הפנים לדרבי: מכבי ת"א הפסידה 78:69 לארמאני מילאנו

שלווין מאק, סקוטי ווילבקין
שלווין מאק, סקוטי ווילבקין | פנאתינייקוס

הצהובים נכנעו ליריבה האיטלקית בגמר טורניר ינאקופולוס וכעת יתמקדו במפגש עם היריבה העירונית הפועל ביום שלישי, ברבע גמר גביע ווינר. ווילבקין בלט עם 17 נקודות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על פנאתינייקוס אמש (שבת), מכבי תל אביב פגשה הערב את ארמאני מילאנו בגמר טורניר ינאקופולוס ביוון והייתה עדיפה עליה למשך חלק מהמשחק, אך בסופו של דבר ירדה מנוצחת 78:69 והיא תמשיך כעת לרבע גמר גביע ווינר, שבו תפגוש ביום שלישי הקרוב את היריבה העירונית הפועל לדרבי הראשון של העונה.

הצהובים עלו ליתרון חמש נקודות בפתיחה, אבל האיטלקים חזרו מפסק זמן ולקחו את ההובלה בהנהגת סרחיו רודריגס, שקלע תשע נקודות ברבע הפותח והוריד את קבוצתו ביתרון 15:22 בסיומו. האדומים עלו ליתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע השני, הודות לאיבודי כדור רבים של אלופת ישראל, אבל סלים של בראיינט, בלאק וג'ייק כהן החזירו את הצהובים למינוס ארבע. ווילבקין ודורסי נכנסו למשחק ובסיום המחצית, מהלך סל ועבירה של האנטר הוריד את מכבי ביתרון 38:39.

חניכיו של יאניס ספרופולוס חזרו מחדר ההלבשה עם הגנה משופרת ופתחו פער של שמונה נקודות, אבל רודריגס הנהדר החזיר עם שתי שלשות, המשחק המשיך להיות צמוד ועשר דקות לסיום, התוצאה עמדה על 57:59 לצהובים. דלה ואלה העניק את היתרון לאיטלקים בפתיחת הרבע המכריע, ווילבקין השאיר את התל אביביים במשחק. שלשה של מיצוב נתנה למילאנו יתרון שמונה נקודות, ארבע דקות לסיום ולמרות ניסיונות מצד הגארד של הצהובים, קבוצתו של אטורה מסינה יצאה עם ידה על העליונה בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 17 נקודות, נייט וולטרס 11, אלייז'ה בראיינט, אותלו האנטר, טאריק בלאק וטיילר דורסי 7 כל אחד, ג'ייק כהן 5, יובל זוסמן ודני אבדיה 3 כל אחד, ג'ון דיברתולומאו 2 נקודות.

הופעה טובה ביוון, הפנים לדרבי. יאניס ספרופולוס (פנאתינייקוס)
הופעה טובה ביוון, הפנים לדרבי. יאניס ספרופולוס (פנאתינייקוס)

יובל זוסמן (פנאתינייקוס)
יובל זוסמן (פנאתינייקוס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי