במכבי חיפה לא מודאגים מטווטאחה: "תמיד הגיע בכושר מצוין לנבחרת"

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

במועדון בוטחים במגן שערך אתמול אימון בכורה עם בכר: "למרות שלא שיחק הרבה, תמיד היה במסגרת קבוצתית והראה את יכולתו". אכזבה בקבוצה מהאיסור לקיים משחקי אימון: "נהיה יצירתיים". בקרוב: פגישה עם גורפינקל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת חידוש הליגה, כאשר ביום שני הבא תפגוש את מכבי תל אביב למשחק ענק. הקבוצה של ברק בכר התאמנה אתמול (רביעי) לראשונה בסגל כמעט מלא למעט הפצועים, כאשר מגן נבחרת ישראל, טאלב טוואטחה, ערך אימון בכורה תחת המאמן ברק בכר.

"טוואטחה התאמן במסגרת קבוצתית ולכן תמיד הגיע למשחקי הנבחרת בכושר נהדר על אף שלא זכה לדקות משחק בקבוצתו בשנים האחרונות", אמר במועדון על המגן החדש. אלה שנעדרו מהאימון הם סאן מנחם וניקיטה רוקאביצה שהסתפקו באימון חלקי וכך גם גודסוואי דוני שסובל ממתיחה קלה, אך במועדון מאמינים שיהיה כשיר לחידוש הליגה.

בכרמל עדיין מאוכזבים מכך שטרם אושר לקיים משחקי אימון כאשר בצוות המקצועי ייאלצו להסתפק בקיום משחק בין ההרכב הראשון לשני ולשם כך יוזמנו מספר שחקני קבוצת הנוער, כפי שקרה גם במחנה האימונים בסרביה. "כולם מבינים את חשיבות משחקי האימון ונצטרך למצוא פתרונות יצירתיים בתקופת הקורונה", אמרו בקבוצה.

שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

כפי שפרסמנו אתמול, לאור פציעתו של ג'וש כהן הסובל מדלקת במרפק, לא מן הנמנע שעומרי גלזר יפתח במשחק נגד האלופה. נציין כי למרות הישארותו בסגל לפחות עד לינואר, במועדון לא מתכוונים להשאיל את השוער הצעיר שריף כיוף. תחילה היה אמור כיוף לשמש כשוער שני, וכעת עם הימצאותו של גלזר הוא ינסה להילחם על מקומו.

מי שכן צפוי לעזוב בהשאלה הוא המגן יהב גורפינקל, כשבמועדון הציבו תנאי שיחתום על חוזה חדש. היות והמגן לא מוכן לכך, בקרוב תיערך שיחה מכרעת מול נציגיו של השחקן.

יהב גורפינקל | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי