גלזר עשוי לפתוח מול מכבי ת"א, אופטימיות לגבי רוקאביצה

מכבי חיפה שבה מסרביה וחזרה להתאמן בכפר גלים, יחד עם הרכש טאלב טוואטחה. אפשרות: שוער המשנה יפתח במשחק העונה במקום ג'וש כהן הפצוע. האוסטרלי בספק אך במועדון אופטימיים: "הוא לא יפסיד משחק כזה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שחזרה ממחנה האימונים בסרביה ושחקניה זכו לעוד יום מנוחה, מכבי חיפה שבה היום (רביעי) לאימונים ראשונים בישראל מאז תחילת הסגר, כאשר גם שחקני נבחרת ישראל והרכש החדש טאלב טוואטחה הצטרפו לשאר השחקנים, במטרה להתחיל בהכנות לקראת החזרה לליגה ולמשחק העונה מול מכבי תל אביב.

הירוקים חזרו מהמחנה עם שביעות רצון גדולה מהיכולת של רוב השחקנים ובעיקר מהעובדה שהצליחו לערוך שני משחקי אימון בזמן ששאר הקבוצות כלל לא התאמנו. עם זאת, בחיפה מודאגים ממצבו של השוער ג'וש כהן, שלא לקח חלק במחנה האימונים בשל פציעה מדלקת במרפק ומטופל באנטיביוטיקה. האחרון ערך אימון קל וישוב כבר בשבוע הבא לאימונים מלאים.

צפו בסיכום מחנה האימונים

בכל מקרה, העובדה שלא התאמן שבועיים באופן מלא עשויה להביא לכך שעומרי גלזר, שכלל לא היה בתוכניות בתחילת העונה, יהיה זה שיעמוד בין הקורות מול מכבי תל אביב. "כבר ביום הראשון הוסבר לגלזר שאם יישאר, הוא יקבל הזדמנות שווה כמו כל אחד אחר", אמרו במועדון.

סוגיה נוספת שמטרידה אפילו יותר את הצוות המקצועי של מכבי חיפה היא פציעתו של החלוץ ניקיטה רוקאביצה. האוסטרלי שסיים בעונה שעברה כמלך שערי הליגה ופתח את הנוכחית עם שמונה שערים בכל המסגרות, לא שותף במשחק האימון בתחילת השבוע בגלל רגישות קלה בברך, אך ערך גם הוא אימון חלקי ויערוך אימונים מלאים החל מהשבוע הבא. "כל מי שמכיר את ניקיטה יודע שהוא לא יפסיד משחק כזה", אמרו בחיפה. גם המגן סאן מנחם נפצע באימוני נבחרת ישראל והתחיל באימונים קלים בכדי להכשירו למשחק הקרוב.

בנושא אחר, כחלק מההנחיות של משרד הבריאות, על פיהן אסור לפתוח את חדרי ההלבשה ואת המלתחות, הוקם אוהל פתוח שישמש את הקבוצה כחדר הלבשה ובחלקו הוקם מתחם טיפולים.

מכבי חיפה אוהל | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי