דראפיץ': "אם היינו מבקיעים בדקה ה-90, כולם היו אומרים שאני מאמן גדול"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | עדי אבישי

מאמן מכבי נתניה דיבר לקראת המשחק נגד כפ"ס (שבת, 17:45, ישיר בספורט4): "מצפים שננצח וזו מלכודת". על חלון העברות: "הבאנו את כל מי שרצינו, גם ריאל ספגה 3:0 נגד פ.ס.ז'". אלקסלסי לא סובל מפגיעה חוזרת בברך

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו במחזור שעבר מול בני יהודה, מכבי נתניה תחזור ביום שבת לביתה כשתארח את העולה החדשה הפועל כפר סבא (17:45, שידור ישיר בספורט4) במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולשמור על שער נקי בפעם הרביעית העונה.

הבוקר (חמישי), נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ': "אנחנו עדיין מחפשים את הנוסחה הכיפית, כדי שנוכל לצאת ממשחקים עם תוצאה טובה וגם משחק טוב", התייחס המאמן ליכולת של שחקניו.

"אני לא בא להמציא שום דבר. מה שאתם ראיתם בבלומפילד גם אני ראיתי, האוהדים וכולם. על 90 אחוז ממה שקרה אנחנו מסכימים, על 10 אחוז אפשר להתווכח. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים, לא ספגנו בשלושה משחקים ולקחנו כבר חמש נקודות, זאת כמות טובה גם ביחס לשנים האחרונות. אנחנו רוצים לשחק יותר אטרקטיבי, מחכים למשחק כזה כמו מול מ.ס אשדוד בעונה שעברה (וגם לפני שנתיים) כשהכל נפתח והשתחרר. אני רואה איך השחקנים מתנהגים ומה הם רוצים, אנחנו צריכים לראות את הלבן ולא רק שחור. קורים פה גם דברים טובים".


"אם יחמיר היקה או יונס מלדה היו כובשים, כולם היו אומרים שאני מאמן גדול" (אודי ציטיאט)

המשחק מול בני יהודה: "אם יחמיר היקה או יונס מלדה היו כובשים בסוף אז היו אומרים שאני מאמן גדול וטקטיקן, שהיה משחק הקרבה וכדורגל טוב. גם אני רוצה לראות כדורגל יותר טוב, מחכה לזה במשחקים הבאים".

על חלון ההעברות: "הבאנו את כל השחקנים שרצינו, ידענו שחלקם לא בכושר הכי טוב אבל ידענו מה היכולות שלהם. כדורגל משחקים לפי הכושר. גם ריאל מדריד קיבלה 3:0 מפריז סן ז'רמן, אבל אי אפשר לומר שזאת לא קבוצה טובה ושאין לה שחקנים. פשוט הכושר לא היה טוב. קיבלתי את הכלים מבעל הבית שלי ואני לא מצטער על שום דבר בחלון ההעברות, בטח לא במחזור השלישי. יש לנו סגל טוב, רחב, איכותי וצבירת הנקודות שלנו בסדר גמור".

הציפיות: "ספורטאים ומאמנים צריכים להתמודד עם ציפיות גדולות ותקציבים גדולים. שאתה עושה שנתיים טובות בליגת העל ומעפיל לפלייאוף עליון ברור שהאוהדים מצפים לקפוץ מדרגה וכך גם בעל הבית וגם אני קיבלתי כלים לקפוץ מדרגה. זו אחריותי ואני צריך לספק את הסחורה. יכול להיות שעדיין אנחנו לא משחקים כדורגל אטרקטיבי אבל אני רואה את השאלות של השחקנים בווידאו וכו'".


"הבאנו את כל מי שרצינו" (דני מרון)

על היריבה: "כמו נגד נס ציונה, אנשים מצפים שתנצח וזו מלכודת. היא קבוצה מסוכנת עם שלישייה קדמית וקישור שעובד. יש להם מאמן טוב והם יילחמו על כל נקודה כך שנצטרך להיות במיטבנו".

על השינויים בהרכב: "ההגנה הטבעית שלנו הייתה כחלון, טים, רומן והררה. פתאום דולב בכושר טוב וטים פצוע, כחלון זייף בהתחלה ועובד פנטסטי באימונים ורצה להישאר. הוא לא בא לבעל הבית ואמר אני רוצה ללכת לק"ש ושיחליפו אותו. זה מאוד מחמיא למועדון ולשחקן. אף פעם עד היום לא שיחקנו עם הרכב שתכננו מההתחלה. במשחק הראשון שיחקנו עם קורין ובמשחק השני גיא לא שיחק בגלל הרחקה".


"כפר סבא קבוצה מסוכנת" (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, במכבי נתניה נשמו אתמול, לרווחה לאחר שבדיקת האולטרסאונד שעבר השוער גולן אלקסלסי לא אבחנה פגיעה חוזרת ברצועה הצידית, כשמשמעות הדבר היא שהשוער לא ייעדר פרק זמן נוסף. כזכור, אלקסלסי, שכבר חזר לאימונים לפני כשבועיים והחלים מהפציעה המדוברת אשר מנעה ממנו להיות בסגל הקבוצה בפתיחת העונה, נפצע בשנית באותו המקום באימון בשבוע שעבר, מה שגרם לו לעבור בדיקה נוספת.

השוער החלים למעשה מפציעתו ואתמול הוא ערך אימון עם מאמן השוערים עופר בסון, כשלאחריו אף הצטרף לקבוצה בשלב המשחקונים. בקבוצה עדיין לא רוצים לסכנו ולא יחזירו אותו במהירות לסגל, אך מגלים אופטימיות וההערכות הן שיוכל לשוב לסגל תוך פרק זמן של שבועיים או שלושה. "נטפל בו לאט לאט" אמרו במועדון מעיר היהלומים. "לפי קצב האימונים נחליט מתי הוא יוכל לחזור לסגל".

כשייכלל בחזרה ברשימת השחקנים למשחק הקרוב, אלקסלסי יתחרה על חולצת ההרכב עם רז כרמי, שהצטרף בקיץ לאחר הפציעה שלו וימשיך עד חודש ינואר לאחר שהותיר רושם חיובי.

בשורות טובות למכבי נתניה. גולן אלקסלסי לא ייעדר לזמן רב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי