ואסקס: "חאמס חזר בטירוף, כאילו קיבל מכות חשמל"

חאמס רודריגס, קארים בנזמה
חאמס רודריגס, קארים בנזמה | CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images

בספרד ממשיכים להחמיא לקשר, ב"מארקה" נכתב: "הוא ממשיך להצליח בריאל, בגלל זידאן הוא כמעט סיים באתלטיקו!" המאמן לא מודאג: "נכבוש יותר ונספוג פחות". הזאר: "היה קשה בגלל הפציעה". מיליטאו יפתח נגד פ.ס.ז'

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד חשבה שהיא מצאה את הנוסחה המנצחת אחרי שהובילה 0:3 על לבאנטה במחצית נפלאה (יתרון שלא השיגה מאז המחזור ה-37 ב-2017/18). אלא שהבלאנקוס ספגו פעמיים ולא היו רחוקים מלאבד את היתרון המנצח ונאלצו להסתפק בניצחון 2:3. בתקשורת היו חלוקים. ב"מארקה" נכתב: "ריאל סבלה הרבה יותר ממה שהגיע לה" כשב"אס" נכתב: "גם ריאל מדריד הטובה ביותר (העונה) סובלת. בתקשורת נכתב על הסיבות הגדולות לאופטימיות – קארים בנזמה שהיה כמו "רוצח" ברחבה עם צמד, חאמס רודריגס שבישל בצורה נפלאה והיה בעל הבית וכן אדן הזאר שהותיר טעם של עוד בחצי השעה בה שיחק.


יחד עם המחמאות לחאמס, בתקשורת לא שכחו לקטול את זידאן. "הוא המשיך לכתוב את הסיפור שלו בלבן של ריאל מדריד בדיוק כפי שהיה בפעם הקודמת, נראה רעב מאוד ולא הפסיק לרוץ. בגלל זידאן הוא כמעט סיים באתלטיקו מדריד!". כמוכן, בשער "אס" נכתב: "מגן עדן למקום נמוך". זידאן הודה בסיום המשחק: "חאמס היה מצוין, הוא תמיד היה טוב עם הכדור והאיכויות שלו לא מוטלות בספק. הוא רץ עד שהוא כבר הרגיש כאילו הוא מת". בתקשורת פירגנו גם לקאסמירו: "הוא לא יודע מה זה ג'ט-לג. נתן שיעור במרכז השדה". 


על המשחק: "פתחנו טוב מאוד, תקפנו הרבה, השחקנים שיתפו פעולה יוצא מן הכלל, יצרנו מצבים וכבשנו. לצערנו לא נכנסנו טוב למחצית השנייה והם כבשו שער מהיר. יכולנו להבקיע גם שישה שערים. אנחנו חייבים לדעת לשחק טוב 90 דקות. ההגנה? אני לא מודאג. אנחנו נכבוש יותר שערים ונספוג פחות ממה שקרה עד עכשיו. כמובן שנשתפר".




גם לוקאס ואסקז החמיא לחאמס: "מאז שהוא לבש את החולצה של ריאל מדריד הוא בטירוף, כאילו הוא מחובר למכות חשמל". על מה שקרה במחצית השנייה אמר: "אסור שזה יקרה לאחר מחצית ראשונה טובה. אם היינו כובשים את הרביעי והחמישי הכל היה משתנה. עלינו ללמוד איך לשחק בצורה אחרת ואם נמשיך לעבוד קשה יגיעו דברים טובים. הסגל? יש לנו 25 שחקנים ברמה גבוהה, כל אחד יפלס את דרכו. אנחנו נהנה מאוד מהזאר".


הזאר סיכם את הבכורה שלו: "מהרגע הראשון רציתי לשחק כאן. אני מקווה שזו התחלה של משהו גדול. אני רוצה ליהנות מכדורגל, זה אצטדיון יפה והאוהדים תומכים תמיד. אני שמח שהתחלתי עם ניצחון. כשאתה חוזר מפציעה קשה לך להדביק את הפער כה מהר. היינו חייבים לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו, ניצחנו בצדק וקיבלנו ביטחון. אנחנו מוכנים לקראת פ.ס.ז' וסביליה".



עוד שחקן ששיחק לראשונה במדי הבלאנקוס הוא אדר מיליטאו, הבלם היקר בהיסטוריה של ריאל.  השחקן לא התראיין לתקשורת ובפוסט ברשתות החברתיות הגיב בלקוניות: "עוד שלוש נקודות". שילובו היה חשוב מאוד עבור זידאן שכן ריאל תחסר במשחק הפתיחה של שלב הבתים את סרחיו ראמוס ונאצ'ו המושעים ורגע לפני הקרב הגדול הוא צבר ניסיון ראשון בקבוצה וקצת תיאום עם רפאל וראן.




בינתיים ריאל מדריד קיימה ישיבה נוספת של חברי הסוסיוס של המועדון. הנשיא פלורנטינו פרס שוב נשמע בטוח בקבוצה: "אנחנו יודעים מה השחקנים והמאמן האלה השיגו, הם ראויים לכבוד והכרת התודה שלנו, אף קבוצה לא השיגה שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות. עשינו מאמץ גדול לשדרוג הסגל לצד השחקנים היוצאי דופן שכבר כאן. אנחנו מאמינים גם בצעירים כי קסטיליה (קבוצת המילואים) היא חלק מהזהות שלנו". על הברנבאו: "זו אשליה גדולה, האצטדיון של המאה ה-21 מתחיל את המהפך, השיפוץ יהפוך אותו לטוב בעולם וזה יקרה בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי