"גם כששועה לא כובש הוא אחד המצטיינים במשחק"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מרוצים משיתוף הפעולה בין החלוצים אך יודעים שהקבוצה חייבת להשתפר לקראת המשחק נגד מכבי ת"א: "הניצחון חשוב אך היכולת לא מספיק טובה". במועדון פנו לשר לביטחון פנים שיעזור בנוגע לתקיפת בן דוב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם לא שיחקה טוב אתמול (שבת) אך עם הניצחון 0:2 על עירוני קריית שמונה הצליחה להשיג שבע נקודות משלושת מחזורי הפתיחה, דבר שלא קרה מאז עונת האליפות האחרונה (2010/11). בכרמל הביעו שביעות רצון מהניצחון ומכך שהקבוצה צוברת ביטחון נוסף אך מבינים כי היכולת במשחק הזה לא תספיק לקראת המפגש בשבוע הבא בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

"הניצחון חשוב, אבל היכולת עוד לא מספיק טובה. אנחנו צריכים להשתפר. מצד שני, ברור שעדיף לתקן דברים אחרי ניצחונות", אמרו במועדון. גם המאמן מרקו בלבול ממש  לא אהב את המחצית הראשונה ואף נראה עצבני בתחילת המשחק. אגב היה מי שציין במועדון כי היכולת נבעה בעיקר בשל השיטה בה בחר בלבול לפתוח במשחק  – עם שלושה בלמים וללא ארנסט מאבוקה, כאשר רז מאיר לא נתן התפוקה ההתקפית אותה ציפו בצוות המקצועי של הירוקים.

מי שזכו למחמאות היו הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי שהנהיג את מרכז ההגנה וגם החלוץ ירדן שועה שהיה פעיל ונראה כי השילוב בינו לבין ניקיטה רוקאביצה נותן תפוקה. במהלך השער של החלוץ האוסטרלי, שועה הציג דריבל נפלא בתוך הרחבה. "גם שהוא לא כובש, ירדן הוא אחד המצטיינים במשחק" אמרו בקבוצה. אגב מי ששוב לא זכה להזדמנות הוא החלוץ ההולנדי יאניק ווילדסחוט שעדיין לא ראה ולו דקת ליגה אחת העונה.


ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה חוגגים (מאור אלקסלסי)

מה שהעיב על הניצחון הייתה ההודעה הדרמטית של הירוקים על כך שהמנכ"ל אסף בן דוב הותקף על ידי 30 אוהדים בביתו. אנשי כדורגל רבים שלחו חיזוקים למנכ"ל וביקשו לצאת ביד קשה כנגד אותם אוהדים. במועדון הירוק לא אהבו גם את התגובה של המשטרה שהרחיקה את האוהדים ל-30 יום בלבד מהמגרשים. במועדון תקפו את המשטרה ואמרו: "נחצה קו יותר מאדום והגיע הזמן שהמשטרה תבין זאת". בכל מקרה, בכרמל פנו גם לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, שיתערב באופן אישי בהתאם לעבודת המשטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי