ואלוורדה: "מסי בספק לדורטמונד". אומטיטי ייעדר למשך חודש וחצי

ליאו מסי
ליאו מסי | Alexandre Schneider/Getty Images

מאמן ברצלונה התייחס לארגנטינאי שלא יהיה בסגל נגד ולנסיה: "הוא יחזור בקרוב, הוא מעט החמיר את הפציעה שלו". סוארס עשוי לקבל דקות. הבלם הצרפתי סובל בפגיעה חזקה ברגלו הימנית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד מודאגים לגבי חזרתו של ליאו מסי. בספרד אישרו כי הארגנטינאי לא יתלבש במשחק נגד ולנסיה וישנם חששות כי ייעדר לתקופה ממשוכת. ארנסטו ואלוורדה התייחס לסוגיה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד העטלפים: "מסי קרוב לחזרה שלו, הוא קצת החמיר את הפציעה שלו ולדעתי הוא בספק למשחק נגד דורטמונד".

מי שעשוי לשחק הוא החלוץ לואיס סוארס שחזר להתאמן באופן סדיר ואמור לפתוח לצידו של אנטואן גריזמן. המאמן אמר: "מקווה שסוארס ישחק, לדעתי הוא יקבל דקות".

בנוסף לכך, אלופת ספרד אישרה כי הבלם הצרפתי סמואל אומטיטי, עבר בדיקות והתגלה כי הוא ספג פגיעה חמורה ברגלו הימנית והוא ייעדר בין חמישה לשישה שבועות. הבלם נפצע במהלך פגרת הנבחרות עם צרפת, שם לא שיחק במשחק הראשון נגד אלבניה ועוד לפני המשחק נגד אנדורה שב לברצלונה עקב פציעתו.


סמואל אומטיטי. ייעדר בין חמישה לשישה שבועות (Gettyimages)

מי שאמור לפתוח במקום הצרפתי הוא חברו לנבחרת, קלמנט לנגלה, שכבש במשחקה האחרון של הטריקולור נגד אנדורה. לצידו כמובן צפוי לפתוח ג'רארד פיקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי