טר שטגן: "ראוי שמסי יקבע את עתידו, אנחנו נבקש שיישאר"

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

שוער ברצלונה התייחס לראיון הנרחב שהעניק "הפרעוש" והשיב על סאגת ניימאר: "אנחנו מרוצים שיש לנו בסגל את השחקנים הטובים בעולם". וגם: פתיחת העונה הרעה, המטרה לזכות בליגת האלופות והספסול בנבחרת גרמניה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כבר אפשר לומר שפגרת הנבחרות מאחורינו, הערב (שישי) כבר חלק מהליגות הבכירות באירופה יחודשו אחרי הפסקה קצרה ובספרד הציפייה הגדולה היא למשחק המרכזי של הרביעי, כאשר לקאמפ נואו בברצלונה תגיע ולנסיה (22:00).

כידוע, האלופה מעדה פעמיים בשלושת מחזורי הפתיחה – תחילה היא נכנעה 1:0 לאתלטיק בילבאו משער אדיר של אריץ אדוריס עם תחילת הדקה ה-90 ולפני הפגרה סיימה גם ב-2:2 באוסאסונה, כל זאת כשהכוכב הגדול ביותר שלה, ליאו מסי, עדיין פצוע ומשחק נוסף לא יעמוד לרשותו של ארנסטו ואלוורדה. באמצע השבוע ברצלונה עוד תצא לגרמניה, תתארח ביום שלישי אצל בורוסיה דורטמונד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, ובקטלוניה בהחלט לא מביאים בחשבון אפשרות של מעידה נוספת על אף היעדרותו של מסי, כשגם לואיס סוארס עדיין בספק גדול למפגשים.

גם בזמן של ליאו מסי לא על המגרש, הוא ממשיך להעסיק את שחקני ברצלונה. הפעם היה זה השוער מארק אנדרה טר שטגן שהתראיין והתבקש להתייחס לריאיון של ליאו מסי, במהלכו ציין כי הוא רואה בברצלונה בתור הבית שלו, אבל יישאר כל עוד יראה את הפרויקט כמתאים עבורו – ושלא הכסף הוא שמניע אותו. "הוא ראוי להיות זה שמחליט על עתידו", פירגן השוער הגרמני, "עבורנו הדבר הכי קל לעשות זה לבקש ממנו להישאר כי הוא המפתח להצלחת הקבוצה, אבל אני בטוח שהוא מרגיש טוב בקבוצה ובעיר. אנחנו פשוט נבקש ממנו להישאר ונקווה שזה מה שהוא יבחר לעשות".


מסי. יחסר לברצלונה גם נגד ולנסיה (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)

טר שטגן גם נשאל על סאגת ניימאר ואמר בקצרה: "קשה לי לענות על זה. 'ניי' הוא שחקן ספקטקולרי שהיה כאן במשך שנים והתקדם. הקבוצה ניסתה להחזיר אותו ולא הצליחה, אנחנו מבחינתנו מרוצים שיש לנו בסגל את השחקנים הכי טובים בעולם. אני מאוד מרוצה מהסגל שלנו לעונה".

על פתיחת העונה הרעה אמר השוער: "אנחנו רוצים לסיים כל עונה עם תארים ואחרי שהצגנו כדורגל פנטסטי. אנחנו גם נעשה הכל כדי לזכות השנה בליגת האלופות, אלה מטרות שאני משוכנע שאפשר להשיג. זה נכון שלא פתחנו טוב את העונה, אבל תמיד קשה לפתוח את הליגה מחוץ לבית ובמשחק כה מסובך. אנחנו מאמינים בפילוסופיה שלנו ותמיד מגיעים במטרה לנצח. גם בלי מסי יש לנו מספיק איכות כדי להצליח ולנצח גם בדורטמונד, אבל כמובן שאיתו זה הרבה יותר קל".

לסיום התייחס לספסולו בנבחרת גרמניה, שם זוכה לאפודת השוער מנואל נוייר: "קשה לי למצוא לכך הסבר. אני נותן את הכי טוב שלי כדי להקשות על בחירת המאמן ומנסה להיכנס לשער בכל דרך – הנסיעה האחרונה הייתה מאוד קשה".


עם נוייר. מחפש דרך להיכנס להרכב ולא מוצא (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי