סוכנו של מרטינס: "יהיה נפלא לראות אותו עם מסי בברצלונה"

לאוטרו מרטינס, ליאו מסי
לאוטרו מרטינס, ליאו מסי | Mauro PIMENTEL / AFP

לאחר השלושער הענק נגד מקסיקו, בטו יאנקה כבר חושב על היעד הבא של היהלום הארגנטינאי: "יש לו שליטה מדהימה בכדור, לשחק באינטר עבורו זה כמו לשחק בחצר האחורית בבית"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

 חלוצה של אינטר לאוטרו מרטינס כיכב אתמול (רביעי) במדי נבחרת ארגנטינה כאשר כבש שלושער אדיר ב-0:4 נגד מקסיקו במחצית אחד בלבד וסוכנו של השחקן בן ה-22 בטו יאנקה מייעד לו עתיד גדול.

יאנקה אמר: "זה יהיה נפלא לראות אותו משחק עם ליאו מסי בברצלונה. כיף לראות אותו משחק ככה, כל כך רגוע. יש לו שליטה מדהימה בכדור וזה מקשה על שחקני ההגנה לתפוס אותו. לאוטרו מאוד צנוע, לא היה קל לקחת אותו לסוכנות שלי, מכיוון שהוא היה מאוד קרוב למשפחתו וחש געגועים הביתה, למרבה המזל הוריו סמכו עלי".

"לפני שהצטרף לאינטר, אמרתי לו שהוא לא יצטרף להיאבק על המקום שלו. כי אני יודע שכל מטרה שהוא מסמן הוא משיג, זה לא הישג משמעותי עבורו לשחק בסן סירו זה כמו לשחק בחצר האחורית שלו בבית".

לאוטרו מרטינס בן ה-22 נרכש בשנה שעברה על ידי אינטר מראסינג קלאב תמורת 14 מיליון יורו ובעונתו הראשונה כבש תשעה שערים בל המסגרות והוסיף עוד שני בישולים, אך הרזומה המרשים שלו נמצא בנבחרת הלאומית, ב-14 משחקים כבש מרטינס לא פחות מ-12 שערים שכולל כמובן, את השלושער נגד מקסיקו.

לאוטרו מרטינס. יעזוב בקרוב לברצלונה? (AFP)

עוד באותו נושא: לאוטרו מרטינס, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי