ניצחון בכורה למכבי ת"א בהכנה לעונה, 72:82 בשטרסבורג

קווינסי אייסי, טיילר דורסי
קווינסי אייסי, טיילר דורסי | מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית

עומרי כספי לא הצליח לקלוע ב-8 דקות על הפרקט, אך הצהובים השיגו ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים. דורסי הוביל ריצת 0:17 והצטיין עם 20 נקודות, זוסמן, אבדיה וקלויארו קלעו 10 נקודות כל אחד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, לאחר הטורניר בפולין בו הפסידה לפרטיזן בלגרד ואנוויל, פתחה הערב (רביעי) את מסעה בצרפת במשחק נגד שטרסבורג, אחת מירבותיה של הפועל חולון בליגת האלופות של פיב"א, עם ניצחון 72:82.

בעוד טיילר דורסי עם 20 נקודות נבחר למצטיין במכבי, עומרי כספי, שבמשחק האחרון קלע 2 נקודות בלבד מקו העונשין, הפעם לא הצליח לקלוע כלל ב-8 דקות על הפרקט. מי שעוד בלטו בצהוב הם אנג'לו קלויארו, יובל זוסמן ודני אבדיה שקלעו כל אחד 10 נקודות. אחרי שבמשחק בפולין נגד אנוויל קיבל טאריק בלאק ממאמנו יאניס ספרופולוס מנוחה, הערב לא שיחקו אות'לו האנטר וג'ון דיברתולימאו.

היה זה המשחק שפתח את הטורניר בו משתתפות גם שולה, לה מאן, מטרופוליטאן, הכוכב האדום בלגרד ובשיקטאש. שטרסבורג לא הקלה את החיים על מכבי על אף ששיחקה ללא מאמנה ונסן קולה, שנמצא בסין עם נבחרתו, צרפת, והוביל אותה היום לחצי הגמר עם 79:89 סנסציוני על ארה"ב, וכאמור גם ללא קולה, הוכיחה שטרסבורג כי היא קבוצה עיקשת וטובה.


זוסמן חודר לסל (מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית)

מכבי פתחה טוב, הוליכה 7:12 ו-16:22 בסיומו של הרבע הראשון לאחר שלשה את טיילור דורסי. ברבע שני, שטרסבורג חוללה מהפך ולמחצית ירדה ביתרון 35:38, כשבמכבי ת"א היו אלה אלייז'יה בראיינט, טיילור דורסי ויובל זוסמן שמנסים להשאיר את חבריהם בתמונה.

אינגליס, מהבולטים בשטרסבורג בחצי הראשון, המשיך ביכולת הטובה גם ברבע השלישי וסל של טראוויס טרייס קבע הפרש שיא לזכות בעלת הבית, 44:55, אך ריצת 0:17 של מכבי בניצוחו של דורסי הוליכה את מכבי ליתרון לקראת הרבע הרביעי, 56:61. מכבי ת"א המשיכה לרוץ ברבע הנועל עם ריצה צנועה יותר (3:10) שקבעה יתרון שיא, 61:71, כשאנגלו קלויארו יחד עם דני אבדיה ויובל זוסמן מגלים יכולת משופרת. הצרפתים בעזרת הקהל המקומי ניסו למנוע ממכבי לנצח, אך בלאק וקלויארו דאגו לניצחון הבכורה העונה.


קלעו למכבי תל אביב:
דורסי 20, זוסמן 10 ואבדייה 10 נק' כ"א, , קלויארו 10, בראיינט ובלאק 8 כ"א, וולטרס 6, ג'ייק כהן 5 ואייסי 5 כ"א. כספי שיחק 7 דקות וחצי ולא קלע, כמו גם סנדי כהן שסיים ללא נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי