זהבי הגיב לתקרית דסה: "לא היה צורך ב-VAR"

כוכב פ.ס.וו איינדהובן נשאל על האירוע בתוספת הזמן בהפסד 2:1 לוויטסה: "השופט היה קרוב וכל כך משוכנע בהחלטה". וגם: השפעות הקורונה והיכולת בנבחרת ישראל ("שיחקתי לא רע כשהייתי חולה")

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן רשמה אתמול (ראשון) את ההפסד הראשון שלה העונה בליגה ההולנדית וזה קרה לה במשחק חוץ נגד ויטסה, ב"דרבי הישראלי" שהפגיש בין ערן זהבי לאלי דסה. החלוץ התאושש במהרה מנגיף קורונה וחזר היישר להרכב, אבל שוב לא מצא את הרשת.

בתוספת הזמן, בפיגור 2:1, השופט כבר הצביע על הנקודה הלבנה אחרי ספק הכשלה של אלי דסה וערן זהבי כבר התכונן לבעוט, אלא שצוות שופטי המסך חשב שלא מדובר בעבירה, קרא לשופט לצפות באירוע ובסופו של דבר האחרון חזר בו מפסיקתו, זהבי התאכזב ודסה חש הקלה והשלים עוד משחק טוב עם שלוש נקודות שמיקמו את קבוצתו במקום השני בטבלה, רק אייאקס מעליה הודות להפרש שערים עדיף זכר ל-0:13.

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, זהבי סיפר: "זה היה משחק קשה, לי ולכל קבוצה. זו הייתה סיטואציה קשה בשביל הקבוצה השבוע עם הקורונה. היה קשה לי לא להיות עם כולם, היו לי סימפטומים, אבל לא משהו שהיה מונע ממני לשחק. שיחקתי גם לא רע בנבחרת ישראל כשהייתי חולה" התבדח הכוכב. "בכל מקרה, אלו החוקים".

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

על ההתאוששות מקורונה והשפעות הנגיף: "ההשפעה המנטאלית היא הרבה יותר גדולה ממה שאנשים חושבים. אתה מודאג מכל בדיקה, אתה לא יכול להכין את עצמך בצורה הבסיסית לרגע הנכון, אתה פשוט מחכה לתוצאות הבדיקה. אני מקווה שזה ייפסק בקרוב".

היכולת בהפסד לוויטסה: "לא הייתי עם הקבוצה בשבועיים האחרונים, לכן אני מעדיף להתעסק בדברים החיוביים. אני בטוח שנשתפר. ביום חמישי יש לנו משחק גדול נוסף נגד אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית (ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1)".

לסיום, נשאל על אירוע הפנדל של אלי דסה בתוספת הזמן: "לדעתי זה היה פנדל ברור. השופט היה קרוב מאוד ושרק באופן מיידי. הוא היה כל כך משוכנע בהחלטה, לא היה נראה שה-VAR הכרחי למקרה הזה".

"שרק לפנדל מיידית והיה משוכנע בהחלטה" | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי