ספונסר חדש לליגת העל? מגעים עם פליי אמירייטס ואיתיחאד איירווייז

במסגרת ההסכם ההיסטורי, לספורט1 נודע כי החלו מגעים עם חברות התעופה. גורם במנהלת אישר: "אם זה יקרה, הכדורגל הישראלי ירוויח בענק"

(גודל טקסט)

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין התאחדויות הכדורגל איחוד האמירויות הערביות וישראל, מתברר כי במנהלת הליגות לא עוצרים ומכוונים גבוה יותר. לספורט1 נודע היום (שלישי) כי במהלך הימים האחרונים החלו מגעים עם חברות התעופה פליי אמירייטס, שמשקיעה בין היתר גם בארסנל, ואיתיחאד איירווייז, שמשקיעה בין היתר גם במנצ'סטר סיטי, על מנת שאלה ישמשו כספונסר הראשי של ליגת העל.

גורם במנהלת הליגה אישר בשיחה עם ספורט1 כי "אכן מתקיימים מגעים עם שתי החברות הגדולות באיחוד האמירויות הערביות בנוגע ללקיחת חסות על הליגה. אם זה יקרה, הכדורגל הישראלי ירוויח בענק".

אמירייטס היא חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות. בסיסה בנמל התעופה הבינלאומי דובאי שבאיחוד האמירויות הערביות. איתיחאד איירווייז היא חברת התעופה הלאומית של האמירות אבו דאבי. בסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה של העיר.

כזכור, מנהלת הליגות בכדורגל בישרה הבוקר על הסכם היסטורי, חוזה ראשון מסוגו שנחתם בספורט הישראלי: אחרי שדיא סבע כבר עבר לקבוצת אל נאסר מדובאי ומכבי חיפה הודיעה על משחק ראווה שייערך באבו דאבי נגד אל עין, כעת המנהלת בראשות ארז כלפון חתמה עם מקבילתה באיחוד האמירויות על חוזה לשיתוף פעולה (ראו ידיעה נפרדת).

איתיחאד איירווייז | NurPhoto / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי