לקראת מכבי ת"א: רודריגס תורגל כבלם, שביעות רצון מגלזר

חוסה רודריגס | מכבי חיפה, רשמי

הקשר שיחק בחלק האחורי במהלך ה-0:4 על נוף הגליל, במכבי חיפ שמחו מהעובדה ששמרו על רשת נקייה: "הגישה הטובה נמשכת". השוער צפוי לקבל את המקום ב-11 נגד הצהובים. טוואטחה ו-ווילדסחוט הרשימו ועשויים לפתוח בשני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (שלישי) ניסוי כלים אחרון לפני הקרב הגדול שלה נגד מכבי תל אביב ביום שני, מה שיהיה המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה מזה חודש. הירוקים פגשו אמש את הפועל נוף הגליל למשחק אימון אשר הסתיים בניצחון 0:4, ובמועדון מקווים כי התקופה הטובה תמשך גם נגד היריבה הגדולה מת"א.

בהתמודדות עצמה המאמן ברק בכר תרגל מספר שיטות משחק, כאשר תחילה פתח במערך 4-3-3 בו שיחקו ניקיטה רוקאביצה וסתיו נחמני בחלק הקדמי, ולאחר מכן עבר למערך בו שיחקו חמישה שחקנים בהגנה, כאשר חוסה רודריגס שיחק כבלם. גם טאלב טוואטחה עלה לדקות משחק ראשונות מאז שחתם.

המגן, ביחד עם יאניק ווילדסחוט, הציג משחק טוב ולא מן הנמנע שהצמד יפתח גם נגד מכבי ת"א. השוער ג'וש כהן שיחק בחצי השעה האחרונה של ההתמודדות, זאת לאחר שחזר לאימונים מלאים רק בתחילת השבוע, וכפי שפרסמנו, ההערכה היא שעומרי גלזר יפתח בין הקורות במשחק הקרוב.

טוואטחה עם ווילדסחוט במשחק האימון. עשויים לפתוח נגד מכבי ת"א | ראובן כהן, מכבי חיפה

לאחר הניצחון על נוף הגליל, במועדון הביעו שביעות רצון ואמרו: "שמחים שהגישה הטובה בקבוצה מתחילת העונה נמשכת ולא פחות מכך, מזה זמן רב היה זה המשחק הראשון שבו לא ספגנו שער". כזכור, גם במשחקי הליגה האירופית וגם במחנה האימונים שקיימה הקבוצה בסרביה ספגו חניכיו של בכר שער אחת לפחות בכל משחק.

נשיא המועדון יעקב שחר הגיע אמש לכפר הגלים ועקב מקרוב אחר קבוצתו. מחר יזכו שחקני הקבוצה ליום חופש ומיום שישי יחלו ההכנות למשחק המסקרן נגד אלופת המדינה.

גלזר. יפתח בין הקורות נגד אלופת המדינה | ראובן כהן, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי