רונאלדו כועס: "בדיקות קורונה הן בולשיט"

כריסטיאנו רונאלדו | עמוד הטוויטר של כריסטיאנו רונאלדו

הפנומן הפורטוגלי קיווה לשחק נגד ברצלונה וליאו מסי ("אני ברגיש ומרגיש טוב"), אך נמצא חיובי לנגיף פעם נוספת ולא ייכלל בסגל של אנדראה פירלו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לאחר הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, שקבעה כי ברצלונה תתמודד מול יובנטוס, בכל העולם ציפו להתמודדות המסקרנת בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו, אלא שאתמול הפנומן הפורטוגלי נמצא חיובי פעם נוספת בבדיקת קורונה והוא ייעדר מהמפגש הראשון שייערך הערב (רביעי ב-22:00) בטורינו.

לאחר שנודע כי רונאלדו חיובי לנגיף פעם נוספת ובעקבות כך הוא ייעדר מההתמודדות מול מסי וברצלונה, הוא התקשה להישאר אדיש: "בדיקות קורונה הן בולשיט – אני מרגיש טוב ובריא. פורצה יובה", כתב באינסטגרם הכוכב בן ה-35, שקיווה לשחק מול יריבו הספורטיבי הגדול ביותר, מסי, מולו התמודד על בסיס קבוע בתקופתו בריאל מדריד.

לפני כשבעיים, כזכור, CR7 נמצא חיובי לקורונה לראשונה וזאת לאחר שהצטרף לנבחרת פורטוגל במשחקי ליגה האומות. בהיעדרו של רונאלדו הערב, אלברו מוראטה, שכבש צמד ב-0:2 על דינמו קייב, ינסה להוביל את הביאנקונרי לניצחון יוקרתי על ברצלונה, שמבחינתה תגיע לטורינו לאחר 1:5 קליל על פרנצווארוש ההונגרית ותשאף לשמור על מאזן מושלם בתום שני מחזורים.

כריסטיאנו רונאלדו | Silvia Lore/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי