אגודלו הופתע מהדחתו, אבוקסיס בונה על אקולטסה

אלטון אקולטסה | אודי ציטיאט

רגע לפני ניס, לא רק הקולומביאני השתאה מכך שהקשר תורגל כחלוץ מדומה, החלטה שנבעה משיקולי מהירות ופיזיות: "אם יוסי יפגע בהימור, זה יהיה מדהים", אמרו בבאר שבע. סלליך ויוספי יתבקשו לגלות אחריות הגנתית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק נגד ניס הערב (חמישי, שידור ישיר בספורט2 החל מ-21:50), שחקני הפועל באר שבע עדיין מעכלים את ההפתעה שמכין יוסי אבוקסיס. כפי שנכתב כאן אתמול, המאמן מתכנן להעלות הרכב ללא חלוץ טבעי, כאשר ג'ונתן אגודלו יתחיל על הספסל.

לאחר האימון אתמול שוחח אבוקסיס עם אלטון אקולטסה והסביר לו את המשמעות של מהלך כזה: הקשר ההתקפי יתפקד כחלוץ מדומה, בדומה למה שקבוצות קצת יותר גדולות באירופה מבצעות. אבוקסיס מעריך מאוד את היכולות הפיזיות והמהירות של אקולטסה ואמר לו כי הוא מאמין שיוכל להתמודד עם הבלמים של ניס.

למעשה, במהלך האימון הוא הרבה להדגיש כי מדובר בשחקן חופשי ודרש משאר השחקנים בקישור לגלות אחריות הגנתית. שחקנים סיפרו כי אגודלו הופתע מאוד מהמהלך, שבעקבותיו סינטיהו סלליך ותומר יוספי, שהתחרו על חולצת ההרכב, יפתחו יחד.

במועדון בונים על ז'וסואה ומאמינים שיוציא מעצמו את המקסימום גם במערך הזה. "אלטון מאוד מהיר ויודע להתמודד עם הגנות. אם יוסי יפגע בהימור הזה, זה יהיה מדהים", אמרו בקבוצה. "עד עכשיו הוא הוכיח יכולות טקטיות נהדרות מול כל יריבה אירופית".

המאמן לא ערך אסיפה טקטית מסודרת, אבל שוחח עם השחקנים על הדשא. בבאר שבע מאמינים ששלוש נקודות נוספות יהפכו את הקבוצה להפתעה הנעימה של שלב הבתים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, מרואן קבהא, לואי טאהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, ז'וסוואה, סינטאיהו סלליך, תומר יוספי, אלטון אקולטסה.

ג'ונתן אגודלו
אגודלו. הופתע מהדחתו מההרכב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי