הפועל כפ"ס ועפולה החלו לנהל מו"מ על שחרורו של רוצ'ט

עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט
עמית זנטי, אדריאן רוצ'ט | מאור אלקסלסי

יו"ר הקבוצה מהלאומית צפוי להמריא במוצ"ש לחו"ל, כשכרגע ישנם פערים בין הצדדים. לוורנאס הוצע פיצוי תמורת התרת חוזהו, אך ההונגרי מסרב. בנוסף לצלישר, גם גל פורת מועמד לעזוב, אך פציעתו תקשה על האפשרות

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא ממשיכים במאמצים להשלים את הסגל עד סגירת חלון ההעברות בעוד קצת פחות משבועיים, כשהשם החם הוא של הקשר אדריאן רוצ'ט, שחקנה של הפועל עפולה.

רוצ'ט בן ה-32 מנסה מנגד להשיג את השחרור מקבוצתו, כשנכון לרגע זה, שתי הקבוצות נמצאות בשיחות בניסיון להגיע להבנות על סכום הפיצוי בעבור השחקן. עפולה דורשת נכון להיום סכום הקרוב למאה אלף שקלים ואילו כפ"ס מוכנה לשלם כמחצית מהסכום. ההערכות הן שבסופו של דבר, שני הצדדים יגיעו לעמק השווה ורוצ'ט יוכל לחתום לשנתיים. כעת נראה שהעניין בידיים של כפ"ס, שכן יו"ר עפולה, עמיר נוי, צפוי להמריא במוצאי לשבת לשבועיים לחו"ל. רוצ'ט עצמו רוצה שהעניין ייסגר במהרה, כך שהוא יוכל להצטרף כמה שיותר מהר למועדונו החדש.

במקביל, בקבוצה לא לקחו קשה את חתימתו של החלוץ גיל יצחק בעירוני ראשון לציון והסבירו שגם כך ציפו מהם לשלם את מרבית שכרו, דבר לו לא הסכימו במועדון. "יש לנו את בן מיזן שכרגע פצוע, אבל כשהוא יחזור יהיה מדובר בחלוץ לגיטימי בליגת העל, שעוד יפתיע את כולם", אמרו בכפר סבא. מנגד, בכפ"ס היו רוצים לשחרר את הקשר ההונגרי ריצ'רד ורנאס, שלא מרשים עד כה, כאשר לשחקן הוצע פיצוי כספי תמורת עזיבה, אך נכון לרגע זה, הקשר מסרב להצעה ועשוי להישאר בקבוצה לפחות עד חודש ינואר.


רוצ'ט. הכדור בידיים של הפועל כפר סבא (מאור אלקסלסי)

להבדיל, עומר צלישר הסכים בימים האחרונים לעזוב, אך מתעקש בשלב זה למצוא קבוצה בליגת העל או אחת מקבוצות הלאומית הבכירות (מכבי פ"ת ובני סכנין) כשכזכור אום אל פאחם ובני סכנין התעניינו בו, אך נכון לרגע זה, לפחות בנוגע לקבוצה מהמגזר, נראה שהעניין ירד מהפרק. במועדון מהשרון מבינים שיצטרכו לקצץ בתקציב השחקנים ומלבד הניסיון לשחרר את ורנס וצלישר, גם שמו של גל פורת עלה כמועמד לשחרור, כשהפועל נוף הגליל התעניינה בו במהלך הקיץ, אבל העובדה שהמגן הימני פצוע לחודשיים הקרובים, תקשה על המהלך.

בקבוצה ערכו הבוקר אימון כושר בחוף הים, לאחריו יצאו השחקנים למנוחה ויחזרו לאימונים ביום ראשון, אז יחלו ההכנות למשחק ביום שבת מול מכבי ת"א, ממנו ייעדר המגן השמאלי, אביב סולומון, שהורחק מול הפועל קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי