מורנו: "מכוונים ל-30 נק'. אנחנו חייבים ללואיס אנריקה ניצחון"

רוברט מורנו
רוברט מורנו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

מאמן ה"לה רוחה" החדיר מוטיבציה בשחקניו לקראת המשחק נגד רומניה (חמישי 21:35, ספורט4): "באים כדי לנצח". מאמן המארחת: "יכולים להתמודד מול כל יריבה". לפני כן (18:50, ספורט1): איטליה תקלקל לארמניה?

(גודל טקסט)

מלבד משחקה נבחרת ישראל נגד מקדוניה הצפונית מחר (חמישי), המחזור החמישי במוקדמות יורו 2020 ייצא לדרך במספר מוקדים ברחבי אירופה, כאשר במוקד תעמוד נבחרת ספרד, שלאחר השבוע המטלטל שעברה, תתמודד מול נבחרת רומניה, שתהיה חייבת את הנקודות בביתה. עוד לפני המשחק בבוקרשט, איטליה תנסה לשמור על המאזן המושלם מול ארמניה.

רומניה – ספרד (21:35, שידור ישיר בספורט4)
רומניה כולה תתכנס לקראת משחקה הקריטי נגד הנבחרת הספרדית, שמוליכה את בית 6 עם מאזן מושלם. המאבק הגדול על המקום השני הוא בין רומניה ושוודיה, כשהנבחרת השנייה תתמודד במקביל מול איי פארו, והיא צפויה להשיג את שלוש הנקודות. "הנבחרת שלי היא צעירה, והיא הוכיחה שהיא יכולה להתמודד בצורה טובה מול כל יריב" כך אמר קוסמין קוטרה, מאמן נבחרת רומניה לפי המשחק בבוקרשט כדי על מנת לשדר אופטימיות לחניכיו, שעתידים לשחק מול 50,000 אוהדים נלהבים. נבחרת ספרד מכיוונה מתעסקת במתרחש בשורותיה. מאמנה החדש של ה"לה רוחה" רוברט מורנו, אשר תפס את מקומו של לואיס אנריקה, הבהיר: "אנחנו באים כדי לנצח. המטרה שלנו היא לסיים עם 30 נקודות".

מורנו לא התייחס במסיבת העיתונאים לטרגדיה שפקדה את משפחתו של המאמן הקודם, אך אמר: "אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים ללואיס אנריקה ניצחון".

רוברט מורנו.
רוברט מורנו. "מכוונים ל-30 נקודות" (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)

ארמניה – איטליה (18:50, שידור ישיר בספורט1)
נבחרת האזורי של רוברטו מנצ'יני מחזיקה במאזן מושלם עד כה בשלב המוקדמות, אך המדינה כולה עוסקת בניפויים של ניקולו זאניולו ומויזה קן מהסגל האיטלקי. "אני לא אוהב את זה שהם בחוץ, אבל זו הזדמנות בשבילם להשתפר" אמר המאמן לפני המשחק. שני הכוכבים הצעירים בארץ המגף נותרו בחוץ בשל בעיות משמעת, כאשר שניהם איחרו לאסיפות קבוצתיות של הנבחרת. "הם מקצוענים, ובגלל זה הם חייבים להתנהג למופת". לאונרדו בונוצ'י הוכרז ככקפטנם החדש של הכחולים, לאחר פציעתו החמורה של ג'ורג'יו קייליני. מבחינת המתרחש על כר הדשא, ארמניה, ביחד עם הקפטן הנריק מחיטריאן, חייבת להוציא כמה שיותר נקודות מהיריבה העדיפה כדי להישאר צמודה למקום השני בבית, כאשר פינלנד תפגוש יוון, משחק בו הארמנים יקוו לאיבוד נקודות של הפינים.

מחיטריאן. נבחרתו חייבת את הנקודות מול איטליה החזקה (KAREN MINASYAN/AFP/Getty Images)
מחיטריאן. נבחרתו חייבת את הנקודות מול איטליה החזקה (KAREN MINASYAN/AFP/Getty Images)

משחקנים נוספים: בוסניה – ליכטנשטיין, איי פארו – שוודיה, פינלנד – יוון, גיברלטר – דנמרק, אירלנד – שווייץ, נורווגיה – מלטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי