מכה ליובנטוס: ג'ורג'יו קייליני קרע את הרצועה וייעדר חצי שנה

ג'ורג'יו קייליני
ג'ורג'יו קייליני | Alessandro Sabattini/Getty Images

רגע לפני המפגש נגד נאפולי במחזור השני של הליגה, הקפטן נפצע באימון ויעבור ניתוח, צפוי להיות מושבת למספר חודשים. אנצ'לוטי לקראת המפגש: "יובה פייבוריטית, אבל יש לי תחושה טובה". סארי יחזור לקווים?

(גודל טקסט)

אחד ממשחקי העונה בליגה האיטלקית יתקיים כבר במחזור השני, כאשר האלופה יובנטוס תארח מחר (שבת) את סגניתה נאפולי. אחרי שסיימו מאחורי "הגברת הזקנה" במירוץ לתואר בשנתיים האחרונות, בקבוצה מדרום איטליה יודעים שניצחון על חשבון היריבה מטורינו יקנה להם יתרון חשוב כבר בשלב מוקדם של העונה.

שתי הקבוצות מגיעות לאחר שניצחו במחזור הפתיחה – הביאנקונרי גברו 0:1 על פארמה משער של לאונרדו בונוצ'י, בעוד חניכיו של קרלו אנצ'לוטי ניצחו את פיורנטינה במשחק רווי שערים, 3:4 עם צמד של לורנזו אינסינייה.

עוד לפני המשחק, יובה קיבלה חדשות לא טובות: הקפטן ג'יורג'יו קייליני נפצע באימון והורד מהדשא, ובבדיקה התברר כי הוא קרע את הרצועה הצולבת. המועדון הוציא הודעה רשמית בה נאמר כי הוא ינותח, אך הוא לא צפוי לחזור לשחק לחצי שנה לפחות.

המשחק היה אמור להיות מפגש ראשון של מאוריציו סארי עם קבוצתו לשעבר נאפולי, אך נוכחותו של המאמן שהגיע הקיץ ליובה מוטלת בספק, בעקבות דלקת הריאות שמנעה ממנו לעמוד על הקווים גם במחזור הראשון. במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, עוזר המאמן ג'יובאני מרטוסקיילו התייחס למצבו של סארי: "הוא היה נוכח במתחם בשבוע האחרון, אך לא השתתף באופן פעיל באימונים. עם זאת, הוא בסדר. עליו לבצע כמה בדיקות אחר הצהריים ונראה מתי הוא יוכל לחזור למגרש. אני מקווה שהוא יעמוד על הקווים ביום שבת".

אלופת איטליה רוצה להמשיך במומנטום. (Thananuwat Srirasant/Getty Images)
אלופת איטליה רוצה להמשיך במומנטום. (Thananuwat Srirasant/Getty Images)

המפגש עם נאפולי: "זו קבוצה מאתגרת עבורנו, אך גם עבור האחרים. נאפולי לא קבוצה פשוטה, אבל אם אתה יובנטוס המטרה היא תמיד לנצח. הם נאבקו מולנו על האליפויות האחרונות, זו קבוצה נהדרת שמאומנת היטב על ידי מאמן נהדר כמו אנצ'לוטי. אנו סקרנים לראות כיצד הקבוצה תגיב במשחק חשוב מול הקהל הביתי".

פאולו דיבאלה: "הוא בחור מצוין ולמרות השמועות על העברתו הוא מתאמן טוב מאוד. יש לנו 27 שחקנים בסגל ולבסוף ניתן לבחור רק 11, הסיטואציה הזו מניעה אותו ומוציאה ממנו את המיטב. אני בוטח בו ושמח שיצא לי להכיר ולאמן אותו".

בצד של נאפולי, אינסינייה, שכזכור כבש פעמיים בשבוע שעבר, יקווה להמשיך בכושר הטוב גם נגד "הגברת הזקנה". מאז הוקם האצטדיון החדש בטורינו, המאזן בין הקבוצות עומד על חמישה ניצחונות ליובה, תיקו אחד וניצחון בודד לקבוצה מדרום איטליה שהושג באפריל האחרון.

יחזור לעמוד על הקווים נגד האקסית? מאוריציו סארי. (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)
יחזור לעמוד על הקווים נגד האקסית? מאוריציו סארי. (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)

קרלו אנצ'לוטי מסר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "עלינו להוכיח שאנחנו יכולים להתחרות בקבוצה הטובה ביותר, שהיא פייבוריטית במשחק הזה. יש לי תחושה טובה לגבי הקבוצה שלי וזה יהיה כבוד עבורי להתמודד מול סארי, אני מקווה שמצבו משתפר".

לגבי הגעתו הצפויה של פרננדו יורנטה והאווירה העוינת בטורינו: "אשמח מאוד אם יורנטה יגיע, הוא יעזור לנו. אני רגיל לקהל של יובנטוס ולא מצפה לשום דבר. לא משנה מה יקרה, אני אמשיך לחיות בשלום".

יזכה לדקות בכורה העונה? פאולו דיבאלה. (Alessandro Sabattini/Getty Images)
יזכה לדקות בכורה העונה? פאולו דיבאלה. (Alessandro Sabattini/Getty Images)

הרכבים משוערים
יובנטוס: וויצ'ך שצ'נסני, אלכס סנדרו, ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, מתיאה דה שיליו, בלז מאטווידי, מיראלם פיאניץ', סמי ח'דירה, כריסטיאנו רונאלדו, דוגלאס קוסטה, גונסאלו היגוואין.

נאפולי: אלכס מרט, ג'ובאני די לורנצו, קאלידו קוליבאלי, קוסטאס מנולאס, פאוזי גולאם, אלאן, חוסה מריה קאייחון, פביאן רואיז, פיוטר ז'יילינסקי, לורנזו אינסינייה, דרייס מרטנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי