בכפר סבא מרוצים: "הפתענו את כולם, אמרנו שנבוא לנצח"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | מאור אלקסלסי

ניצחון בכורה לעולה החדשה בליגה, חיים הקדיש אותו לשום שחגג 71. רוצ'ט ביקש מעפולה להשתחרר, אין התקדמות בגזרת יצחק. בקבוצה ינסו לתאם משחק אימון בפגרה, צלישר מעוניין לעזוב רק לליגת העל

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לא הרבה אנשים האמינו לפני המשחק אמש (שני) בין קריית שמונה להפועל כפר סבא, שדווקא העולה החדשה היא זאת שתיקח את שלוש הנקודות במגרש החוץ, אבל הקבוצה של אופיר חיים, רשמה ניצחון ליגה ראשון העונה ותצא לפגרה מחויכת.

"הפתענו את כולם ואנחנו עוד נמשיך להפתיע" אמרו במועדון, שם חגגו בחדר ההלבשה את הניצחון. "כולם חשבו שק"ש תנצח אבל אמרנו עוד לפני המשחק שאנחנו באים לנצח. עכשיו ישימו אלינו לב יותר ונצטרך להמציא דברים חדשים".

"יש לנו הגרלה קשה מאוד והיינו צריכים את הניצחון הזה" אמר בסיום המאמן אופיר חיים. "אנחנו צריכים עוד חודש להתחבר ואני מבטיח שנראה עוד יותר טוב" אמר המאמן, שנראה מאושר בסיום והקדיש את הניצחון לבעלי הקבוצה יצחק שום, שחגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתו ה-71.


"צריכים את הניצחון הזה". אופיר חיים מרוצה (מאור אלקסלסי)

מי שזכה למחמאות היה הקפטן עומר פדידה, שהמשיך בפתיחת העונה המוצלחת שלו והפעם כבש שני שערי בכורה: "עומר הוא שחקן שחקן, השנה הוא צריך לעשות את הפריצה שלו".

המגן השמאלי אביב סולומון, הורחק בשני כרטיסים צהובים ויחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב, שיתקיים לאחר הפגרה. הקשר אייימן חארבט, התלונן על כאבים בברך ולכן לא שותף אתמול. בקבוצה מהשרון מנסים לתאם משחק אימון על-מנת להכניס לעניינים עוד יותר את צמד הקשרים הטריים, לירוי צעירי וגרשון קופי, אך כרגע הסבירות שהדבר ייצא אל הפועל הינה נמוכה. בכל אופן, קופי, שמותיר רושם טוב באימונים, צפוי להיות בסגל מול האלופה.


עומר פדידה. יעשה השנה את עונת הפריצה שלו? (מאור אלקסלסי)

ומה בנוגע לחיזוק? נראה שבכפ"ס ממשיכים להתרכז בשני שחקנים: אדריאן רוצ'ט וגיל יצחק. בנוגע לקשר הפועל עפולה, בקבוצה מהשרון הציעו לו חוזה לשנתיים, ובימים האחרונים חלה התקדמות מצידו של הקשר, שמפעיל לחצים על ראשי עפולה ודורש לעזוב לקבוצה של אופיר חיים.

חוזהו של רוצ'ט אמנם עבר בבקרה, אבל הקשר לא מרוצה מהעובדה שהובטח לו שיבנה סביבו סגל לעלייה לליגת העל ובנוסף לא מן הנמנע ששחרורו יפנה מקום בתקציב של הקבוצה מהצפון לשני שחקנים נוספים.


דורש לעזוב את עפולה. אדריאן רוצ'ט (מאור אלקסלסי)

בנוגע ליצחק, כרגע לא חלה התקדמות במגעים כשכזכור, העולה החדשה מוכנה לממן מחצית משכרו של החלוץ (שמוערך ב-30 אלף שקל נטו בחודש), אך הירוקים מסרבים להשתתף בחצי השני. "כרגע זה נראה שזה גדול עלינו, אבל הכול עוד יכול להתפתח" אמרו בכפ"ס.

מי שחזר לאימונים עם הקבוצה הוא הקשר עומר צלישר, כאשר במועדון ינסו להשתחרר מחוזהו ולהעבירו לקבוצה אחרת. נכון לרגע זה, הקשר יהיה מעוניין לעזוב רק לקבוצה מליגת העל, כאשר בליגה הלאומית הוא זוכה להתעניינות מבני סכנין ומהפועל אום אל פאחם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי