בייל הציל את זידאן והורחק, 2:2 בין ריאל מדריד לוויאריאל

גארת' בייל
גארת' בייל | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

שחקן הכנף הוולשי של הבלנאקוס מנע מבוכה באצטדיון לה סרמיקה עם שני שערים חשובים (45, 86) יחד עם אדום בדקה ה-90. מנגד, ג'רארד מורנו (12) ומוי גומס (74) ניצלו ערב איום של טיבו קורטואה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד נעלה הערב (ראשון) את המחזור השלישי של הליגה הספרדית במשחק החוץ נגד ויאריאל בתקווה לשים את התיקו נגד ויאדוליד מאחוריה, אך הבלנאקוס ספגו מכה גדולה לקראת פגרת הנבחרות עם 2:2 לוויאריאל שמותיר הרבה סימני שאלה לקראת פגרת הנבחרות.


ויאריאל – ריאל מדריד 2:2
המארחת פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-12, ג'רארד מורנו ניצל יציאה רעה של טיבו קורטואה במהלך מתפרצת, כבש בקרוב וקבע שיא שלילי לשוער הבלגי שספג לפחות פעם אחת ב-11 משחקיו האחרונים. ריאל מדריד מצאה את השוויון סמוך לשריקת המחצית כאשר דני קרחאל העביר כדור רוחב נפלא לגארת' בייל שנותר לבדו מול השער החשוף וכבש את הגול הראשון שלו העונה.


ריאל מדריד הפעילה לחץ רב במחצית השנייה במטרה להשלים מהפך, אך דווקא הצוללת הצהובה עקצה עם שער יתרון נוסף. גומס קיבל כדור רחוב מהאגף השמאלי, דחק לשערו של קוראוטה, אבל גם הפעם בייל איזן בפעם השנייה, בדקה ה-86 הוולשי קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה שקבעה חלוקת נקודות. האקורד הסיום גם היה שייך לבייל אך לא במובן החיובי אחרי שהורחק בכרטיס אדום בדקה ה-90.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי