שחקנים בכפ"ס הודו: "תורג'מן הכין אותנו, אבל חלק לא עשו את מה שביקש"

לאחר ההתפרקות במחצית הראשונה וההפסד 3:0 למכבי נתניה, בירוקים סיפרו: "עמיר הראה לנו בדיוק מה הוא רוצה. לא הגענו למשחק". המאמן גער בהפסקה: "רוצה לראות מי יוותר ויתייאש". אטנדה: "חייבים להאמין שנראה טוב"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה נראתה אתמול (שבת) בקרב אנשי הפועל כפר סבא לאחר ההפסד 3:0 למכבי נתניה במשחק החזרה של ליגת העל מפגרת הקורונה הכפויה. למעשה, הקבוצה של עמיר תורג'מן, שפתחה את העונה עם שש נקודות משלושת משחקיה הראשונים, התפרקה כבר במחצית הראשונה וכמעט ולא נראתה במגרש.

כפי שפרסמנו, הבעלים יצחק שום לא אהב את היכולת של קבוצתו ושוקל לבצע זעזוע בעמדת המאמן, כאשר מעבר למשחק אמש, במועדון הירוק הודו כי בתקופה האחרונה נראה שלא קיימת שביעות רצון מצד הבעלים, למרות התוצאות הטובות, כאשר שום מאוד מאמין בסגל ורוצה ללכת רחוק בעונה הנוכחית.

כמובן שגם המאמן עצמו לא אהב את היכולת של שחקניו וכבר במהלך המחצית בחדר ההלבשה גער בהם: "תעלו למחצית השנייה כאילו התוצאה היא 0:0. אני רוצה לנצח את המחצית הזאת, אני רוצה לראות מי יוותר ויתייאש".

יצחק שום
יצחק שום. שוקל לבצע זעזוע | מאור אלקסלסי

שחקנים בקבוצה הודו לאחר המשחק: "עמיר עבד איתנו שבועיים בדיוק על מה הוא רוצה לראות במשחק הזה וחלק מהשחקנים פשוט לא ביצעו את זה, ככה שאי אפשר להגיד שלא באנו מוכנים". במועדון הוסיפו: "במחצית הראשונה יכולנו לספוג שישה שערים, ובמחצית השנייה לתת שניים שלושה משלנו. אולי התוצאה לא מאוד משקפת, אבל פשוט לא הגענו למשחק".

הבלם סודיק אטנדה סיכם: "לא שמח. נצטרך לחזור הביתה ולעשות את שיעורי הבית מה לא עבד. זה לא המשחק שלנו ובטח לא הקבוצה שלנו. אנחנו חייבים להאמין שאנחנו נראה יותר טוב במשחק הבא. נעשה הכל כדי להיראות טוב יותר במשחק הבא".

לקראת המחזור הבא, בכפ"ס צפויים לקבל חזרה את טריקו גטהון הפצוע, כשגם טום שלח, שמחלים מפציעתו צפוי להיות כשיר ולהיכלל בסגל למשחק. הקשר בן רייכרט, נפצע לקראת הסיום וסובל מ"רגל עץ", אך צפוי להיות כשיר.

"אי אפשר להגיד שלא באנו מוכנים למשחק" | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי