ברצלונה סיימה רק ב-2:2 מול אוסאסונה, פאטי עשה היסטוריה

אנסו פאטי
אנסו פאטי | ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images

פיגור מוקדם של בארסה נמחק בזכות שער של המגן הגנאי, שהפך למבקיע הצעיר ביותר בהיסטוריה של האלופה. ארתור ביצע מהפך בשער נפלא, אך טעות של פיקה הובילה לפנדל שקבע שוויון. חטאפה עדיין ללא ניצחון

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הספרדית המשיך היום (שבת) לאחר צמד המשחקים אמש, כשתחילה ברצלונה פתחה את יום המשחקים עם 2:2 מפתיע בביתה של אוסאסונה העולה החדשה, אשר קבע כי האלופה תרשום ניצחון אחד בשלושת מחזורי הפתיחה של העונה. רגע היסטורי נרשם כאשר אנסו פאטי הצעיר כבש לזכות בארסה, ובגיל 16 בלבד הפך למבקיע הצעיר ביותר של הקטלונים. ויאדוליד שהשיגה תיקו גדול נגד ריאל מדריד בשבוע שעבר, נכנעה ללבאנטה 2:0, וחטאפה ואלאבס נפרדו בתיקו 1:1. בהמשך הערב: בטיס רשמה ניצחון בכורה העונה אחרי 1:2 ביתי על לגאנס.

אוסאסונה – ברצלונה 2:2
ארנסטו ואלוורדה המשיך עם אותו הרכב מאולתר מהניצחון על בטיס, אך קבוצתו נראתה אנמית במהלך דקות המחצית הראשונה. מנגד, הקבוצה מפמפלונה עלתה המון התלהבות לכר הדשא, וכבר בדקה השביעית מצאה את הרשת של בארסה, משער אדיר של רוברט טורס בבעיטת וולה נפלאה מצד שמאל. 0:1 לאוסאסונה בהפסקה.

מאמן האלופה בחר לעלות לחצי השני עם אנוס פאטי הצעי (במקומו של נלסון סמדו), אשר ערך בשבוע שעבר הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של ברצלונה, בגיל 16 בלבד. בדקה ה-51 ההימור על המגן מגינאה נראה כמבריק, לאחר שהוא נגח את שער השיוויון היקר לברצלונה לאחר בישול של שחקן צעיר אחר – קרלס פרס. בדקה ה-64 המהפך של הבלאוגרנה הושלם, כאשר ארתור המחליף סובב באומנות כדור שנעצר עמוק ברשת היריבה. 1:2 לברצלונה. 

שחקני ברצלונה מברכים את המגן הצעיר. (ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images)
שחקני ברצלונה מברכים את המגן הצעיר. (ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images)

טעות גדולה של ג'רארד פיקה לקראת סיום המשחק העניקה לאוסאסונה כדור עונשין מוצדק, אותו תרגם ללא בעיות טורס, שהשלים צמד במשחק וקבע את תוצאת המשחק. 2:2 בסיום.


חטאפה – אלאבס 1:1

הסינדרלה של העונה שעברה עדיין לא הצליחה להשיג ניצחון בכורה ב-2019/20. זה התחיל מעולה עבור המארחת כשבדקה ה-24 קוקו שלח כדור עומק נהדר וחורחה מולינה בעט לרשת, אלא שאלאבס השוותה כעבור שבע דקות בשער הזוי: מאנו גארסיה ניצל בלאגן בהגנת חטאפה ונגח לאחור, הכדור ניתז למשקוף וחוסלו היה הנחוש מכולם כדי לכבוש, 1:1. אלאבס, לה חמש נקודות בינתיים, תפגוש במחזור הבא לאחר פגרת הנבחרות את סביליה.

בטיס – לגאנס 1:2
שתי הקבוצות הגיעו למשחק ללא נקודות אחרי שני ההפסדים שספגו בשני מחזורי הפתיחה. בטיס ליקטה שלוש נקודות ראשונות, כשניצחה 1:2. אחרי מחצית מאופסת, עלתה לגאנס ליתרון 0:1 בדקה ה-50 משער של הדני מרטין בריית'וויט. לורנצו מורון השווה בדקה ה-54 והצרפתי נביל פאקיר השלים מהפך כשכבש בדקה ה-64 וקבע 1:2 לבטיס.

תוצאה נוספת:
לבאנטה – ויאדוליד 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי