אקס מכבי חיפה: "ערן זהבי סתם נפל ברחבה, לא נגעו בו"

החלוץ מיכיל קראמר, שעבר הקיץ לדן האג, רמז לכך שהישראלי התחזה בדרך לשערו הראשון בליגה ההולנדית: "שופטי ה-VAR חשבו שזה לא פנדל, זה לא הוגן"

(גודל טקסט)

ערן זהבי כבש אתמול (ראשון) את שערו הראשון בליגה ההולנדית, כשבזכות דאבל-פס נפלא מצא את עצמו בעמדה נוחה לכיבוש, אולם ספק הוכשל ברחבה, שמע שריקה לפנדל ובסופו של דבר חגג בבעיטה מ-11 מטר בדרך ל-0:4 של פ.ס.וו איינדהובן על דן האג.

לאחר המשחק, כשנשאל זהבי אם הוא הוכשל, הוא התבדח בראיון ל"פוקס" ואמר שבהחלט ייתכן ש"פיצו אותנו על ויטסה" (אז, כזכור, צוות שופטי המסך לא העניק פנדל לפ.ס.וו עמוק בתוספת הזמן).

הבוקר הגיעה התגובה לדברי זהבי והיא נשמעה מפי אקס מכבי חיפה, החלוץ מיכיל קראמר. ההולנדי בן ה-31, שהגיע הקיץ לדן האג בחוזה לשנתיים, טען שזהבי "סתם נפל" ברחבה ושמדובר בפנדל לא מוצדק שפגע קשות בסיכויי קבוצתו, לאור העובדה שמאותה פסיקה עלתה פ.ס.וו ליתרון מהיר.

"כמובן שהפנדל הזה עזר לפ.ס.וו לנצח ופגע בנו מאוד. אני חושב שזו הייתה החלטה מאוד לא הוגנת, כי ראינו את התמונות והסרטונים וזה לא מוצדק. שופטי המסך חשבו שלא הייתה עבירה עליו (על זהבי), השופט הלך לראות את האירוע במצלמות ואמר לנו כשחזר שהייתה לו זווית טובה לאירוע. הסברנו לו שלא היה מגע בין זהבי לבין מילאן, שהוא לא פגע בו ושהוא סתם נפל, אבל הוא החליט שזה פנדל. נכון שהיה עוד המון זמן לשחק, אבל זה הקשה לנו".

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי