זהבי התבדח מול המצלמות: "כנראה פיצו אותנו על ויטסה"

הכוכב של פ.ס.וו איינדהובן התלוצץ עם המראיינים ב-FOX Sports אחרי ה-0:4 על דן האג: "אני בדרך כלל לא נופל בלי מגע. עד שאני לא אהיה על הדשא ביוון אני לא אחגוג"

(גודל טקסט)

לאחר המתנה ארוכה, ערן זהבי סוף סוף החל לפרוע שטרות בליגה ההולנדית הערב (ראשון). הכוכב של פ.ס.וו איינדהובן כיכב כשסחט פנדל, כבש ובישל בניצחון 0:4 על דן האג ועילאי אלמקייס, וקבוצתו התאוששה מההפסד לויטסה ארנהיים בשבוע שעבר ועלתה למקום השלישי בליגה ההולנדית, במרחק שתי נקודות מהקבוצה של אלי דסה ואייאקס הלוהטת.

המופע של הישראלי הגיע לאחר שבוע מטלטל, בו הרשויות בקפריסין אסרו עליו להיכנס למשחק בליגה האירופית למרות שהחלים מנגיף הקורונה, החלטה שגררה פנייה של המועדון ההולנדי לאופ"א ולסערה תקשורתית גדולה. לאחר המשחק, זהבי ניגש לעמדת הראיונות של FOX Sports הולנד, והצליח גם להקסים את המראיינים כשנשאל על הפנדל אותו סחט בדקה ה-12.

"זה לא היה פנדל? אתה בטוח? אני בדרך כלל לא נופל בלי מגע. אבל עם מה שאני רואה עכשיו, פיצו אותנו על הפנדל בויטסה". התלוצץ הכוכב.

צפו – ערן זהבי: "לא היה פנדל? אתה בטוח?"

סיכום המשחק: "קודם כל אני שמח לשחק שוב, זאת הייתה תקופה קשה ואני פשוט רוצה להיות על המגרש. נהניתי היום, הייתה לנו הופעה טובה, אבל זו לא הייתה סיטואציה פשוטה עבורנו, כל יום יותר ויותר שחקנים נדבקו בקורונה, אז קשה להתאים את עצמך לסיטואציה הזאת. שחקנים שיחקו 90 דקות ביום חמישי, לכן אני חושב ששיחקנו מאוד חכם היום".

שיטת המשחק: "הבקענו מהר, שמרנו על הכדור ונתנו להם לרוץ, ובעיקר נהנינו עם הכדור. שלטנו טוב בכדור עם הרבה סבלנות והגענו להרבה מצבים, אז אני חושב שזאת תוצאה טובה בשבילנו".

דן האג יריבה קלה: "אין משחק קל בכדורגל, עשינו את המשחק קל עבורנו עם גישה ואמביציה טובה, זה מה שגרם למשחק להיראות קל לנו, אבל אנחנו חייבים לכבד את היריבה, אין משחקים קלים".

ערן זהבי ועילאי אלמקייס. נפגשו בסיום המשחק | האינסטגרם של ערן זהבי

מצבו הגופני: "זה היה קצת קשה, בכנות, בהתחלה היה קצת קשה לנשום, אבל נכנסתי למשחק לאט לאט ונכנסתי לקצב, הרגשתי יותר טוב והצלחתי לדחוף את עצמי. זה לא קל אחרי שבועיים בלי לשחק או להתאמן בצורה מסודרת, היו לנו הרבה משחקים, אז המאמנים לפעמים עדינים איתנו כי השחקנים צריכים להתאושש, ואני צריך לדחוף את עצמי, אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב".

האם פ.ס.וו יכולה לסמוך עליו בחמישי (נגד פאוק סלוניקי, 19:55 בספורט3) : כמובן, תמיד. אני רוצה להגיד שאוכל לעלות על המטוס, אבל עם החוויה שעברתי (בקפריסין), ובתקופה הזאת בעולם, עד שאני לא אהיה על הדשא ביוון אני לא אחגוג".

צפו: ללא זהבי, איינדהובן ספגה את הגול ההזוי של השנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי