ג'רארד פיקה זכה ב-350 אלף יורו בטורניר פוקר בברצלונה

ארתורו וידאל, ג'רארד פיקה
ארתורו וידאל, ג'רארד פיקה | David Ramos/Getty Images

בלם ברצלונה הגיע למקום השני בטורניר היי רולר במסגרת סבב הפוקר האירופאי ורשם את הזכייה הגדולה בחייו בתחביב שלו. חברו לקבוצה ארתורו וידאל סיים במקום החמישי, יממה אחרי שהבקיע ב-2:5 על בטיס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ג'רארד פיקה מרוויח 165 אלף יורו לשבוע בברצלונה, כך שכסף מן הסתם לא חסר לו, אבל תוספת קטנה לחשבון הבנק אף פעם לא מזיקה. הספרדי הכניס אתמול (שני) מעל 350 אלף יורו לכיסו הפרטי כשסיים במקום השני בטורניר פוקר בברצלונה.


עירו של הבלם מארחת בימים אלה את סבב הפוקר האירופאי (EPT), הנחשב לאחד הסבבים היוקרתיים בעולם. לצד האירוע המרכזי שכניסה אליו עולה 5,000 יורו, נערכים טורנירים בסכומים גדולים יותר או פחות. אחד הגדולים שבהם הוא ה"סינגל דיי היי רולר", שעל מנת להשתתף בו צריך להיפרד מלא פחות מ-25 אלף יורו. 70 שחקנים נכנסו לטורניר, אבל ביניהם בלטו שניים שמוכרים מענף ספורט אחר: פיקה, וחברו לברצלונה ארתורו וידאל.


פחות מ-24 שעות קודם לכן השתתפו השניים במשחק נגד בטיס, ו-וידאל אף כבש בניצחון 2:5, אבל נראה שאת החגיגות הם החליטו לעשות בנפרד משאר הקבוצה. השניים לא רק ששיחקו היטב למרות תשומת הלב הרבה שקיבלו, אלא אף הותירו מאחור מקצועני פוקר מנוסים והעפילו יחד לשולחן הגמר.




בעוד הקהל והעיתונות מתרכזים בהם, את רוב הצ'יפים גרף ספרדי אחר, חואן פארדו, שמשחק פוקר למחייתו. וידאל הודח במקום החמישי, כשהוא רושם זכייה של 134,460 יורו, ופיקה המשיך עד לשלב הראש בראש (מייקל אדאמו האוסטרלי, אחד משחקני הפוקר הטובים בעולם כיום, סיים במקום השלישי) נגד פארדו – שסיפר לבלם בהתרגשות כי הוא מעריץ אותו מילדות. השניים שיחקו דקות ספורות לפני שפארדו ניצח את פיקה וזכה בתואר ובכמעט חצי מיליון יורו, תוך שהוא החזיר את הגיבור שלו לאימונים עשיר ב-352,950 יורו .


פיקה ידוע כחובב פוקר גדול, ולפני שנתיים סיים במקום החמישי באותו טורניר כשהוא גורף אז 130 אלף יורו. הפעם הוא לקח איתו לבילוי את וידאל, ונראה שהקפיצה לערב אחד בחוץ עשתה טוב לשחקנים שזכו שניהם בסכומים הגדולים ביותר בקריירת הפוקר שלהם. ברצלונה תפגוש את אוסאסונה בשבת ותנסה לחבר שני ניצחונות רצופים על מנת לחזור לצמרת הטבלה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי