כץ: "הניצחון הזה מתוק יותר מה-0:5 על נתניה לפני שנה"

אלי בלילתי, חיים סילבס
אלי בלילתי, חיים סילבס | עדי אבישי

בצד האדום של הכרמל מרוצים ה-0:1 על כפ"ס במשחק הראשון וכבר חושבים על הדרבי. ורמוט זכה למחמאות, בלילתי: "סגרתי מיני חוב מול אופיר חיים". עשוי להצטרף שחקן הגנה עד סיום חלון העברות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה נשמו לרווחה לאחר הניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא במחזור הראשון של ליגת העל. במועדון הודו כי היכולת לא הייתה משכנעת ברב הדקות, בדיוק כמו בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים, אך לעומת זאת הפעם הקבוצה הצליחה לעשות את המוטל עליה ולקחת את כל הנקודות.

הבעלים יואב כץ היה גם הוא מרוצה מהתוצאה ואמר: "אני מרוצה רק מהניצחון ולא מהיכולת. היה לנו חשוב לנצח במחזור הראשון ואני שמח שעשינו את זה. הניצחון הזה היה הרבה יותר מתוק מה-0:5 על מכבי נתניה בעונה שעברה. בכל מקרה נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג תוצאות טובות יותר".

מלבד הנקודות החשובות בפתיחת העונה, במועדון דיברו על חשיבות מנטלית לקראת הדרבי ביום שבת נגד מכבי חיפה (20:25, שידור ישיר בספורט4). בחיפה חילקו עבורם את המשחק לשתי מחציות כאשר בראשון היה בשליטה מוחלטת של העולה החדשה, בעוד בחצי השנה סילבס וחניכיו הראו עליונות. במועדון שיבחו את המאמן שהוציא את קווין טאפוקו וגל אראל והעלה במקומם את לירן סרדל וגילי ורמוט שהיה המצטיין במחצית השנייה.


המצטיין של המחצית השנייה. גילי ורמוט (עדי אבישי)

בנוסף גם כובש השער, אלי בלילתי, זכה למחמאות: "אני עובד קשה באימונים ושמח שזה נכנס. אני חייב הרבה לסילבס וליואב כץ על האמון בי. אני שמח שפתחנו את העונה עם ניצחון ונעבוד כל השבוע קשה כדי לנצח גם בדרבי בשבוע הבא". לסיום המגן גם חייך כאשר סיפר על פרט מרתק במשחק הזה. בלילתי: "בעונה שעברה שיחקתי בנוף הגליל ואופיר חיים עלה עם כפר סבא על חשבוננו לליגת העל וכעת סגרתי מיני חוב מולו".

למרות הניצחון, בחיפה לא פוסלים את האפשרות להתחזק בשחקן הגנה נוסף, אך בשיחה שנערכה בין סילבס לכץ הובהר כי יגיע רק שחקן שישדרג באופן ודאי את הקבוצה. כץ: "אין צורך להביא סתם שחקן אלא אחד שנדע בוודאות שיעזור לנו להיות טובים יותר".


מחמאות לחיים סילבס (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: חיים סילבס, יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי