צפו: בלילתי לא ניסה וסידר להפועל חיפה ניצחון על כפ"ס

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | עדי אבישי

סילבס פתח את ליגת העל עם 0:1 בחוץ על העולה החדשה לאחר שהמגן ניסה להגביה ומצא את החיבורים (74). במחזור הבא: הדרבי החיפאי

(גודל טקסט)
זה לא היה פשוט בכלל, אך הפועל חיפה פתחה הערב (ראשון) את עונת 2019/20 ברגל ימין כשגברה 0:1 בחוץ על הפועל כפר סבא והיא תגיע לדרבי נגד מכבי חיפה במצב רוח מרומם. החבורה של חיים סילבס התקשתה ונאלצה לחכות עד הדקה ה-74, אז אלי בלילתי ניסה להגביה לתוך רחבת העולה החדשה, אך מצא את החיבורים וסידר שלוש נקודות יקרות.


מבחינה מקצועית, סילבס פתח עם ארבעה שחקני הגנה כשבחלק הקדמי עלו נס זמיר, אלמוג בוזגלו ועדן בן בסט. מנגד, כפר סבא החלה את ההתמודדות עם ריצ'רארד ורנאש ובנג'מין קוקו, שני הזרים האיכותיים שאמורים לעשות את ההבדל עבור המאמן אופיר חיים העונה.


המחצית הראשונה הייתה די שקולה, אבל המצבים של כפר סבא היו מעט יותר טובים. בדקה ה-26 היה זה עומר פדידה שבעט מ-16 מטרים, אך יסמין בוריץ' שוער הפועל חיפה הדף לקרן. שלוש דקות מאוחר יותר וראנש מצא את המגן אביב סולומון חופשי ומאושר מול השער, אבל גם הפעם בוריץ' יצא עם ידו על העליונה והציל את חיים סילבס מספיגה. מן העבר השני יצאה האורחת למתפרצת נפלאה בסיומה גל אראל בעט חלש מעמדה נוחה וזה רק 0:0 בהפסקה.


סילבס לא אהב את היכולתו של חניכיו וביצע חילוף כפול עם פתיחת המחצית השנייה: גילי ורמוט ולירן סרדל על חשבון גל אראל וקווים טאפוקו. ורמוט, שהצבתו על הספסל הפתיעה רבים, נכנס היטב למשחק והשתלט במהרה על מרכז השדה. 16 דקות לסיום הוכרע המשחק, כשאלי בלילתי פרץ משמאל וניסה להגביה, אך הכדור שלו מצא את שוער כפ"ס איתמר ישראלי לא מוכן וטס היישר לחיבורים. עד הסיום אופיר חיים שלח את כל הכליים התקפיים שלו למגרש, אך זה לא הספיק וכפר סבא נוצחה 1:0 בסיום.




שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון דחוק במושבה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי