"מבצע ניימאר" מפריז סן ז'רמן לברצלונה תלוי כעת בדמבלה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | ANDER GILLENEA/Gettyimages

הדיווחים אודות חזרת הברזילאי לקטלוניה לא נפסקים. ב"אס" נטען שהקשר יוצע תמורתו, ב"לאקיפ" נכתב שאלופת צרפת מעדיפה סכום כסף מאשר חילופי שחקנים וב"מארקה" ממשיכים בקו שדווקא ריאל מדריד זקוקה לחלוץ

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן תעלה הערב (22:00) למשחק בית נגד טולוז במסגרת המחזור השלישי בליגה הצרפתית ובתקווה לשוב למסלול הניצחונות אחרי הפסד 2:1 לראן בשבוע שעבר, אבל מהמשחק ייעדר פעם נוספת הכוכב הגדול של הקבוצה, ניימאר, שעדיין מחוזר נמרצות אחרי ברצלונה וריאל מדריד – שמנסות להגיע עם אלופת צרפת למתווה שיאפשר את מכירתו.


הדיווחים ברחבי אירופה סותרים, אבל לאור העובדה שכבר דחתה מספר הצעות, כנראה שהכותרת ב"לאקיפ" על כך שפריז סן ז'רמן מחפשת להרוויח ממכירתו או לכל הפחות למכור בסכום שיכסה את רכישתו ב-222 מיליון יורו, היא הקרובה ביותר לאמת.


בסוף השבוע פורסם שניימאר כבר ביקש מראשי ברצלונה לשדרג את ההצעה שנטען כי עמדה על 160 מיליון יורו עבור רכישתו ב-2020 אחרי עונת השאלה, אבל גם במדריד, אחרי התיקו הביתי אמש מול ויאדוליד, נראה שינסו להעלות הילוך בניסיון לרכישת החלוץ – "כמה שהם צריכים את ניימאר", הייתה אפילו הכותרת של ה"מארקה".




ב"אס" טענו הבוקר שהמפחת לעסקת ניימאר לברצלונה יהיה ככל הנראה הקשר עוסמאן דמבלה, מהשחקנים הבודדים של הקטלונים שבפריז סן ז'רמן יסכימו לקבל בתמורה ובכך להפחית את סכום המכירה. ברצלונה, כך על פי הדיווח, מתכננת להציע לפ.ס.ז' שתי אפשרויות: הראשונה היא להחליף את דמבלה תמורת ניימאר ולשלם בנוסף כ-40 מיליון יורו והשנייה היא לשלם 170 מיליון יורו ללא חילופי שחקנים, ככל הנראה על שאילתו עם חובת רכישה בקיץ 2020.


בנוסף לכך שמדובר בהצעה נמוכה משמעותית ממנה שפריז סן ז'רמן דורשת, הבעיה בשלב זה היא שדמבלה, שגם כך נפצע וישוב רק בעוד מספר שבועות, לא מעוניין לעזוב את ברצלונה לטובת פריז סן ז'רמן אפילו שמאמנה הוא תומאס טוכל שקידם אותו בדורטמונד. גם הצעה ישירה ב-170 מיליון יורו משמעותה כ-50 מיליון יורו פחות לעומת הסכום בו רכשה פ.ס.ז' את ניימאר מברצלונה, מה שאולי יכול לחזק את האפשרות שהברזילאי יעבור דווקא לריאל מדריד.



ניימאר. עסק לא פשוט (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי