סולשיאר מתוסכל: "הכל היה יכול להיות אחרת עבורנו"

פול פוגבה, הארי מגווייר
פול פוגבה, הארי מגווייר | Michael Regan/Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד מבין שיש לו בעייה בבעיטות הפנדלים. השדים האדומים ניצחו רק במשחק אחד מתשעת האחרונים ונכנעו לפאלאס במשחק ביתי בליגה לראשונה מאז 1989. גם דה חאה חטף: "הטעות שלו עלתה ביוקר"

(גודל טקסט)
אולה גונאר סולשיאר לא האמין שזה קורה לו. לאחר ההצגה המדהימה נגד צ'לסי והניצחון 0:4 באולד טראפורד במחזור הפתיחה, השדים האדומים נתקעו עם נקודה אחת מתוך שש. לאחר התיקו המאכזב 1:1 נגד וולבס, הגיע הערב (שבת) הפסד אכזרי 2:1 לקריסטל פאלאס ב"פרגי-טיים", דקות הסיום שהיו כה מזוהות עם הקבוצה בעבר. האורחת לא ניצחה בתיאטרון החלומות מאז 1989. 


מעבר לכך, יונייטד ניצחה רק במשחק אחד מתשעת האחרונים שלה, כבשה שמונה בלבד וספגה 16. בעייה נוספת שהתעוררה בקבוצה היא עניין הפנדלים. לאחר שפול פוגבה החמיץ בשבוע שעבר, הפעם היה תורו של מרקוס ראשפורד להיכשל. יונייטד היא הקבוצה השנייה שזוכה בפנדלים בכל אחד משלושת מחזורי הפתיחה, יחד עם צ'לסי ב-2012/13, אלא ששניים הוחמצו.


סולשיאר נשמע מתוסכל: "כבר מחזור שני שאנחנו מחמיצים פנדל, הכל היה יכול להיות אחרת. לא היינו חדים מספיק. יצרנו הזדמנויות רבות כדי לנצח את המשחק אבל לא היינו טובים בהגנה וספגנו שערים קלים. שלטנו במשחק אך זה לא משנה. היינו צריכים להתמודד טוב יותר עם חמש הדקות האחרונות. אני מאוכזב כי היינו ראויים לנצח בשני המשחקים האחרונים אבל בכדורגל לא תמיד משיגים את התוצאה הרצויה". על השוער דויד דה חאה שעשה שגיאה קריטית, אמר: "הוא מאוכזב, אבל הוא מאוכזב בכל פעם שהוא סופג".




בעוד שבוע תצא יונייטד למשחק חוץ לא קל נגד סאות'המפטון. המאמן הביע אופטימיות שאנטוני מרסיאל ולוק שואו שנפצעו – יהיו כשירים למשחק. המאמן הוסיף: "נצטרך להיות טובים יותר כדי לחזור לנצח". בהשוואה לעונה שעברה, ליונייטד יש 4 נקודות לעומת 3 שהשיגה ב-2018/19.


ב-"BBC" העבירו ביקורת על יונייטד: "המועדון שילם הקיץ 130 מיליון ליש"ט עבור שחקני הגנה אבל אף אחד מהם לא היה במקום הנכון ולא מנע את השערים". ב"סקיי ספורט" נכתב: "שגיאה ענקית של דה חאה עלתה למארחת ביוקר. כולם חשבו שדניאל ג'יימס יהיה הגיבור, אבל פאלאס הדהימה את כולם". גם ב"מירור" עקצו: "השטות של דה חאה גרמה להפסד".



מרקוס ראשפורד מאוכזב (Jan Kruger/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי