צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד נכנעה 2:1 לפאלאס בדקה ה-93

ויקטור לינדלוף
ויקטור לינדלוף | Michael Regan/Getty Images

בתום דרמה אדירה: העיטים הנחילו לשדים האדומים הפסד ראשון העונה. איוו כבש ראשון, ג'יימס השווה בדקה ה-89 אך ואן אנהולט ניצח את המשחק בתוספת הזמן. ניצחונות בכורה לווסטהאם, לסטר וסאות'מהפטון

(גודל טקסט)

אחרי שאסטון וילה גברה אמש (שישי) על אברטון וצ'לסי השיגה היום את ניצחונה הראשון תחת פרנק למפארד, המחזור השלישי בפרמיירליג נמשך עם ארבעה משחקים נוספים, שהכותרת מהם היא הפסדה הראשון של מנצ'סטר יונייטד העונה. דניאל ג'יימס כמעט הציל את קבוצתו מהפסד בדקה ה-89, אבל קריסטל פאלאס כבשה את שער הניצחון בתוספת הזמן והבהירה לאוהדים האדומים שהדרך למאבק האליפות עוד רחוקה. במקביל, סאות'המפטון, ווסטהאם ולסטר השיגו כל אחת את ניצחון הבכורה שלהן העונה.

מנצ'סטר יונייטד – קריסטל פאלאס 2:1
ייתכן שאוהדי מנצ'סטר יונייטד פיתחו ציפיות לאחר הניצחון המוחץ על צ'לסי במחזור הפתיחה, אבל היום התבהר סופית שלאולה גונאר סולשיאר יש עוד הרבה עבודה. ג'פרי שלופ התגבר על ויקטור לינדלוף במאבק אווירי כדי לבשל לג'ורדן איוו את שער היתרון של האורחים, בדקה ה-32. בדקה ה-69 יונייטד קיבלה פנדל ואחרי שבמשחק נגד וולבס פול פוגבה התעקש לבעוט במקום מרכוס ראשפורד והחמיץ, הפעם החלוץ חזר לבעוט אבל החטיא גם הוא. דקה לסיום הזמן החוקי, דניאל ג'יימס איזן עבור השדים בבעיטה מדויקת לחיבורים, אבל פטריק ואן אנחולט כבש בתוספת הזמן והבטיח לקריסטל פאלאס ניצחון ראשון על יונייטד מזה שמונה שנים.

ברייטון – סאות'המפטון 2:0
"הקדושים" חגגו סוף סוף ניצחון, אחרי הפסדים לברנלי וליברפול במחזורים הקודמים. בדקה ה-30 חלוץ ברייטון פלורין אנדונה הורחק עקב מרפק לפניו של יאן ואלרי. מוסא ג'נפו, הסנגלי בן ה-21, כבש את השער הראשון לזכות סאות'המפטון בדקה ה-55 עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה, ניית'ן רדמונד חתם את התוצאה בדקה ה-91.

ניית'ן רדמונד חוגג את השער שהבטיח ניצחון ראשון לקדושים (Dan Istitene/Getty Images)
ניית'ן רדמונד חוגג את השער שהבטיח ניצחון ראשון לקדושים (Dan Istitene/Getty Images)

שפילד יונייטד – לסטר 1:2
אחרי שתי תוצאות תיקו במחזורים הראשונים, לסטר השיגה ניצחון בכורה על חשבון שפילד. "השועלים" עלו ליתרון 0:1 במשחק מרגלו של ג'יימי וארדי, שמצא את הרשת בדקה ה-38 לאחר בישול מבריק של ג'יימס מדיסון. במהלך המחצית השנייה היה נדמה שהניצחון מתרחק מהחבורה של ברנדן רוג'רס, כשהמקומיים השיגו את השיוויון מראשו של אוליבר מקבורני הסקוטי. את תוצאת המשחק קבע הארווי בארנס הצעיר, עם בעיטת יעף מדהימה שנעצרה רק ברשת של "הלהבים".

ווטפורד – ווסטהאם 3:1
"הפטישים" של מנואל פלגריני היו נחושים לנצח ולהתרחק מעט מתחתית הטבלה ועמדו במשימה בהצלחה. כבר לאחר שלוש דקות, מארק נובל הוותיק דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 מהיר לאורחים. הקצב המהיר של החצי הראשון נמשך ובדקה ה-17 הצרעות הצליחו לאזן את התוצאה, בעזרתו של אנדי גריי. המחצית השנייה בוויקארג' רואד הייתה שייכת רק לשחקן אחד – סבסטיאן האלר. החלוץ שהגיע הקיץ מפרנקפורט החזיר לקבוצתו את היתרון בדקה ה-64 ותשע דקות אחר כך זה כבר הפך ל-1:3 לווסטהאם, כשהצרפתי השלים צמד בעזרת בעיטה אקרובטית ומרהיבה.

מופע של איש אחד. האלר חוגג את הצמד החשוב (Christopher Lee/Getty Images)
מופע של איש אחד. האלר חוגג את הצמד החשוב (Christopher Lee/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי