אונאי אמרי: "דור פרץ שחקן טוב, מכבדים מאוד את מכבי ת"א"

אונאי אמרי | Jose Miguel Fernandez/NurPhoto via Getty Images

מאמן ויאריאל מוכן לקרב מול הצהובים (חמישי, 21:50, ספורט2), סימן את הקשר והזכיר גם את סבוריט, הרננדס, ביטון וכהן: "לא הצלחנו לנצח אותם לפני שלוש שנים". טריגרוס: "לא יודע מי נשאר במכבי מהמשחק ההוא"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה בצורה חלומית מבחינתה את שלב הבתים של הליגה האירופית, כשהפכה לקבוצה הישראלית הראשונה אי פעם שמנצחת בשני המשחקים הראשונים. הצהובים השיגו שש נקודות מתוך שש כשגברו על קרבאח וסיבאספור, אך מחר (חמישי) מצפה להם משחק מול הקבוצה החזקה בבית – ויאריאל (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2).

מאמן הקבוצה הספרדית, אונאי אמרי, דיבר היום במסיבת העיתונאים לקרב המפגש מול מכבי ת"א: "כשאתה משחק כל 3-4 ימים אתה צריך לבצע שינויים וזה קשה לשמור על כולם בריאים וכשירים. המשחק מחר הוא קשה וחשוב. ננסה להיות טובים יותר ממכבי ת"א, אבל אנחנו לא רוצים להסתכן בפציעות".

"יש לי הרבה כבוד אל מכבי, ויאריאל לא הצליחה לנצח אותם לפני שלוש שנים באירופה. חשוב מאוד בשבילנו להעפיל מהמקום הראשון של הבית", אמר אמרי. "מכבי ת"א משחקת כדורגל טוב, היא מצוינת עם הכדור. יש להם שני שחקנים ספרדים – לואיס הרננדס ואנריק סבוריט. יש להם דור פרץ, שהוא קשר טוב מאוד וכבש מול סיבאספור. ננסה להביא את האיכויות שלנו. מכבי ת"א קבוצה טובה מאוד, יש לה קשרים טובים, שחקני כנף מצוינים, יש את דן ביטון יש את יונתן כהן".

דור פרץ | דני מרון

הקשר מאנו טריגרוס הוסיף: "יש לנו מספר נקודות זהה לזה של מכבי ת"א אז המשחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו באים עם הרבה ביטחון והרבה אנרגיות. המשחק הזה חשוב כדי להעפיל לשלב הבא והוא חשוב מאוד. אחרי המשחק הזה מצפים לנו משחקים קשים וחשוב לקחת שלוש נקודות בבית.

לאיזו יריבה הם מצפים אחרי שפגשו את הצהובים לפני מספר שנים: "אני לא יודע כמה שחקנים ששיחקו מולנו אז נמצאים גם היו. מה שאני יודע זה שהם ניצחו את שני המשחקים הראשונים ואני מצפה למשחק קשה ואינטנסיבי". אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך בקו ששחקנו פה בשבועות האחרונים, לשלוט בכדור, לנסות לשמור על שער נקי ולנסות לייצר כמה שיותר מצבי הבקעה".

מאנו טריגרוס | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי