פציעתו של אדן הזאר אינה חמורה, יחזור מוקדם מהצפוי

אדן הזאר
אדן הזאר | Adam Pretty/Bongarts/Getty Images

בספרד דווח כי תהליך ההחלמה של הכוכב הבלגי מתקדם בקצב מהיר, ולאחר ההערכה נוספת נמצא כי הוא עשוי לשוב למחזור השלישי נגד ויאריאל. חאמס רודריגס עתיד להמשיך בריאל מדריד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אדן הזאר עשוי לשוב מהפציעה מוקדם מהצפוי. לפי עיתון ה"מארקה" הספרדי, פציעתו של הבלגי אינה חמורה כפי שאובחנה תחילה, והא עשוי לרשום הופעת בכורה רשמית נגד ויאריאל, במסגרת המחזור השלישי בליגה הספרדית.

כאמור, הקיצוני החדש של ריאל מדריד נפצע בירכו השמאלית במהלך אימון לקראת משחק פתיחת ה"לה ליגה" נגד סלטה ויגו, ואינו נכלל בסגל שניצח 1:3 בגליסיה. ההערכה הראשונית הייתה שהכוכב ייעדר לפחות כחודש, אך תהליך החלמתו התקדם משמעותית בימים האחרונים, ולפי ההערכות חדשות קיים סיכוי גדול שאקס צ'לסי יחזור לעניינים כבר בעוד 12 ימים בביתה של ויאריאל.

בנוסף לחדשות המשמחות מכיוונו של הזאר, נראה שהבלאנקוס קיבלו החלטה לגבי עתידו של חאמס רודריגס. הקולומביאני אינו היה רצוי בבירת ספרד בתחילת הקיץ, אך לפי התקשורת הספרדית נראה שזינאדין זידאן שינה את גישתו כלפיו, לאחר שהנהלת המועדון ביקשה בכך, בגלל הקושי בהעברתו לקבוצה אחרת. רודריגס אף נרשם בסגל למחזור הפתיחה, וכעת זידאן יצטרך לתת לו דקות משחק על מנת להשלים את תהליך הישארותו.

יקבל הזדמנות מזידאן? חאמס באימון בריאל מדריד (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)
יקבל הזדמנות מזידאן? חאמס באימון בריאל מדריד (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי