תומאס טוכל: "ניימאר לא יעזוב אם לא יגיע מחליף"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images

הפעם, האלופה לא הסתדרה ללא הכוכב הנעדר ולראשונה מאז 2011 הפסידה באחד משני מחזורי הפתיחה. המאמן מבקש קרדיט: "אי אפשר להטיל ספק לאחר כל תוצאה לא טובה". בצרפת ביקרו: "זה נראה מדאיג"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
בכל הקיץ התעסקו בפריז סן ז'רמן בסאגת ניימאר שעדיין לא תמה, אך אתמול (ראשון) נוספו להן עוד דאגות על הראש של האלופה. כבר במחזור השני בצרפת רשמה פ.ס.ז' הפסד ראשון כשנכנעה 2:1 לראן ושיחקה לא טוב. זה היה ההפסד המוקדם ביותר שלה מאז 2011 והראשון בחודש אוגוסט מאז נכנעה למונאקו ב-2016 (האלופה שבדרך). "הרעם של ראן, פריז הציגה צד מדאיג", נכתב ב"לאקיפ".


המאמן תומאס טוכל ניסה לשמור על איפוק: "זה היה משחק קשה, לא כולם כשירים כרגע. חלק מהשחקנים התאמנו רק שבועיים. זה תקין שזה קורה באוגוסט, אני מודה שאנחנו לא במיטבנו. השחקנים של ראן נתנו הכל ורצו כמו משוגעים. חבל שלא סגרנו את המשחק לאחר השער הראשון. הגיע הזמן להיות סבלניים ולא להטיל ספק לאחר כל תוצאה רעה. חסר לנו ביטחון בהגנה.


לחץ העונה: "אני מאמן, אני איש מאוד שמח כי זו מתנה לעסוק במקצוע הזה. אני נהנה לעבוד בכדורגל, החיים מאושרים, בלי לחץ. אני מאמין שכל מאמן חושב ככה".




עזיבתו של ניימאר: "הוא כבר נעדר בסופר קאפ ובמחזור הפתיחה, כך שזה לא משנה. איך סיכוי שהוא יעזוב בלי שיגיע מחליף, זה בלתי אפשרי. אם הוא יישאר זה יהיה מצוין, הוא שחקן שמנצח משחקים. היום הייתה חסרה לנו את הפעולה המכרעת. כל שחקן שפה צריך להוכיח את האיכות שלו. גם אלפונס אראולה (שספג את שני השערים), אך זה לא הזמן לדבר על זה".


הקפטן טיאגו סילבה אמר: "אני מקווה שזה ההפסד האחרון. היה משחק קשה. המחצית השנייה הייתה לא טובה, לא היינו מרוכזים. צריך להרים את הראש ולהיות טובים יותר במשחק הבא, לחזור להיות פריז סן ז'רמן שכולם מכירים. אין לנו בעיות פיזיות. הם היו סולידיים בהגנה ומרוכזים יותר. ניימאר? זה קשה לכולם אבל זה לא תירוץ".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי