כוח ההרתעה אבד? הפסד ראשון לפריז סן ז'רמן, 2:1 לראן

שחקני ראן חוגגים
שחקני ראן חוגגים | JEAN-FRANCOIS MONIER/Gettyimages

לאחר שאשתקד קבעה את פתיחת העונה הטובה בצרפת אי פעם, האלופה מעדה כבר במחזור השני. ראיקוביץ' שמר על רשת נקייה מחזור שני ברציפות ב-0:0 של ריימס נגד שטרסבורג

(גודל טקסט)
אחרי שמונאקו הובסה 3:0 במץ וליון התפוצצה על אנז'ה עם 0:6, המחזור השני בליגה הצרפתית הבכירה ננעל הערב (ראשון) עם שלושת המשחקים האחרונים כשבמוקד היה הפסדה הראשון העונה של פריז סן ז'רמן, 2:1 לראן. עוד במהלך הערב, ריימס ופרדראג ראיקוביץ' שמרו על רשת נקייה מחזור שני ברציפות, והעולה החדשה ברסט – עם אקס מכבי ת"א כריסטיאן באטוקיו – סיימה ב-1:1 בחוץ נגד סנט אטיין.


ראן – פריז סן ז'רמן 1:2
המעידה הראשונה של פריז סן ז'רמן בליגה הצרפתית הגיעה מוקדם מהצפוי, בשחזור של גמר הגביע האחרון. גם יתרון של שער לא הספיק לאלופה על מנת לשמור על מאזן מושלם. אדינסון קבאני ניצל טעות קשה בהגנת ראן כדי להעלות את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-36, אבל מחזיקת הגביע התאוששה מהר. שמונה דקות לאחר מכן, אמבאייה ניאנג קיבל כדור ברחבה, הסתובב ושלח בעיטה מדויקת לרשת, בדרך ל-1:1. בדקה ה-48, רומיין דל קסטיו השלים את המהפך בנגיחה ונתן את הניצחון לאדומים-שחורים. הפריזאים עסוקים מאוד במה שקורה עם ניימאר, אבל הערב הם קיבלו קריאת השכמה לעונה הנוכחית.


סנט אטיין – ברסט 1:1
אקס מכבי תל אביב כריסטיאן באטוקיו רשם שש דקות בשורות ברסט, שלא הייתה רחוקה מניצחון חוץ מפתיע. העולה החדשה עלתה ליתרון מדהים משערי של ג'וליאן פוסרייה (45), אך דניס בואנגה התכבד בשער הבכורה שלו וקבע חלוקת נקודות בדקה ה-83. האורחת רשמה תיקו שני ברציפות ובמאזנה שתי נקודות. המארחת, שגברה במחזור הפתיחה על דיז'ון וציפתה לשמור על מאזן מושלם, עם ארבע נקודות משש אפשריות.


ריימס – שטרסבורג 0:0
אחרי הניצחון על מארסיי במחזור הפתיחה בו שמר על רשת נקייה, פרדראג ראיקוביץ' רשם בכורה מוצלחת גם לעיני אוהדי ריימס שסיימה ב-0:0 ביתי נגד שטרסבורג ומאזנה עומד על ארבע נקודות משש אפשריות וכאמור 180 דקות ללא ספיגה. במחזור הבא ייערך קרב האקסים של מכבי תל אביב כשקבוצתו של השוער הסרבי תתארח אצל ברסט של כריסטיאן באטוקיו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי