המחליף של ריברי: באיירן מינכן צירפה את איבן פרישיץ' מאינטר

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | באיירן מינכן

שחקן הכנף הקרואטי הושאל לעונה אחת תמורת חמישה מיליון יורו, כולל אופציית רכישה בתום העונה תמורת 20 מיליון יורו. "אני בטוח שהוא ישתלב במהירות כי הוא מכיר טוב את הליגה", אמר המנהל הספורטיבי סליהמידיץ'

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הודיעה היום (שלישי) על השאלתו של שחקן הכנף הקרואטי של אינטר, איבן פרישיץ'. המועדון הבווארי שילם לנראזורי חמישה מיליון יורו תמורת עונת ההשאלה כאשר לקבוצה יש אופציה לרכוש אותו בסיום העונה בתמורה ל-20 מיליון יורו נוספים.

הקבוצה הבווארית חיפשה רבות שחקן כנף אשר אמור להוות תחליף לפרנק ריברי או אריין רובן שעזבו את הקבוצה ולאחר שניקולא פפה חתם בארסנל ולירוי סאנה ממצ'סטר סיטי נפצע במגן הקהילה, באיירן מינכן בחרה לצרף את סגן אלוף העולם מ-2018 עם נבחרת קרואטיה.

המנהל הספורטיבי של הקבוצה חסן סליהמידיץ': "הוא יעזור לנו כבר בתחילת העלה בזכות הניסיון הבינלאומי שלו. יש לו טכניקה גבוהה והוא יכול לשחק במספר עמדות בהתקפה, אני בטוח שהוא ישתלב במהירות כי הוא מכיר טוב את הבונדסליגה ואת המאמן ניקו קובאץ'".

הקרואטי בן ה-30 ששיחק בעבר בדורטמונד ו-וולפבסורג, ישוב לכדורגל הגרמני אחרי ארבע שנים באינטר. פרישיץ' הפך לשחקן הרכש הרביעי בקיץ אחרי לוקאס הרננדז, ז'אן-פייט ארפ ובנז'מן פבאר שכבר חתם בקבוצה בחודש ינואר.


עוזב את אינטר אחרי ארבע שנים. איבן פרישיץ' (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי