טוטנהאם תציע לאריקסן להאריך חוזה, שכרו יוכפל

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Marc Atkins/Getty Images

הקשר יסיים את חוזהו בסיום העונה והתרנגולים חוששים מעזיבתו ללא תמורה, עשוי להשתכר כ-300 אלף ליש"ט בשבוע אם יחתום על חוזה חדש שעשוי גם לכלול סעיף שחרור. גם האופציה למכור אותו בקרוב קיימת

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אחד השחקנים היותר בולטים שנמצא על המדף הוא ללא צל של ספק הדני כריסטירן אריקסן, קשר טוטנהאם שדרש לעזוב ונקשר לאורך הקיץ עם מעברים אפשריים למנצ'סטר יונייטד ולריאל מדריד, אולם יונייטד שמרה על פול פוגבה ו-ויתרה על שירותיו, הבלאנקוס עושה רושם מעדיפים את דוני ואן דה ביק מאייאקס וכך מצא את עצמו אריקסן על הספסל של התרנגולים במחזור הפתיחה בפרמיירליג.

עם זאת, המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו וגם הנהלת טוטנהאם מעולם לא הכחישו את רצונם שאריקסן ימשיך בקבוצה וכעת, לאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ 2020 כך שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה ובעיקר בשל רצונם שהקשר ימשיך בקבוצה גם בשנים הבאות, ב"דיילי מייל" פורסם על כך שהבעלים דניאל לוי הסכים להכפיל את שכרו של אריקסן כדי להחתימו על חוזה ארוך טווח.

פוצ'טינו הודה לאחר ה-1:3 על אסטון וילה ביום שבת שהוא עשה מספר טעויות בהרכב וגם שחקני הקבוצה ובראשם הארי קיין מיהרו להודות לאריקסן על תרומתו היעילה מהספסל בדרך למהפך הדרמטי, כך שנראה שבמחזור הבא נגד מנצ'סטר סיטי (שבת, 19:15 בספורט1) הוא כבר ישוב להרכב.


צפוי לשוב להרכב. אריקסן (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

ובחזרה לחוזה החדש שיוצע לאריקסן: שש שנים אחרי שהגיע לתרנגולים מאייאקס וכשמחירו הוערך לאחרונה בכ-100 מיליון ליש"ט, טוטנהאם חוששת מאיבוד הקשר ללא כל תמורה בקיץ הבא ומוכנה לשלם לו כ-300 אלף ליש"ט בשבוע, כשלפי הערכות השחקן יסכים לחתום על חוזה חדש אם אם יכלול סעיף שחרור במחיר הוגן עבור שני הצדדים. 

במקביל להצעת החוזה בטוטנהאם גם לא שוללים אפשרות שאריקסן יימכר עד ה-2.9, היום בו יסתיים חלון ההעברות, אולם רק אם תגיע הצעה מספיק גבוהה מקבוצה בכירה ביבשת, דבר שספק גדול אם יקרה בעקבות הוויתור על שירותיו מצד מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי