קיין: "הכניסה של אריקסן עזרה לנו, הוא הכתיב את הקצב"

הארי קיין
הארי קיין | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

כוכב טוטנהאם, שכבש צמד דרמטי ב-1:3 על אסטון וילה במחזור הפתיחה והחזיר את קבוצתו מפיגור, החמיא לחברו שעשוי לעזוב: "אנחנו מכירים את המשחק אחד של השני". פוצ'טינו: "היינו מבולבלים במחצית הראשונה"

(גודל טקסט)

טוטנהאם סימנה היום (שבת) וי על המשחק הראשון של העונה כשחזרה מפיגור לניצחון 1:3 על העולה החדשה אסטון וילה בזכות צמד מאוחר של הארי קיין, שסוף סוף כבש במחזור פתיחה ועשה זאת פעמיים, בדקות 86 ו-90, כדי לתת את הנקודות לתרנגולים.

קיין אמר לאחר המשחק: "הקצב של המשחק השתפר במחצית השנייה. לחצנו גבוה יותר והנענו את הכדור מהר יותר. אחרי השוויון של אנדומבלה, לחצנו על הגז עד הסוף".

"הכניסה של כריסטיאן אריקסן עזרה לנו. אנחנו מכירים את המשחק אחד של השני, והוא הכתיב לכל הקבוצה את הקצב. עשיתי את התנועה שלי על מי המשחק שלו", החמיא קיין לחברו לקבוצה שעלה מהספסל ועל פי הדיווחים עשוי לעזוב לריאל מדריד בכל רגע.

קיין.
קיין. "אחרי השוויון לחצנו על הגז עד הסוף" (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

זה היה הצמד השני ברציפות של קיין נגד אסטון וילה בפרמייר ליג, לאחר שכבש נגדם במרץ 2016 בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו במסגרת הליגה. עבור טוטנהאם זה היה המהפך ה-37 שלהם מאז הוקמה הפרמייר ליג, יותר מכל קבוצה אחרת.

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו התייחס לפיגור המוקדם של שחקניו: "ספגנו ממש מוקדם, ודווקא התחלנו טוב ויצרנו כמה הזדמנויות. הכדור הארוך הראשון שלהם הצליח להם וזה שינה את הכל. היינו קצת מבולבלים, והאחריות היא עליי. עשינו הרבה טעויות במחצית הראשונה".

למנג'ר הארגנטינאי יש כעת שבוע להכין את החבורה שלו למשחק חוץ קשה, אולי הקשה מכולם, נגד האלופה מנצ'סטר סיטי באיתיחאד. אסטון וילה, שמאמנה דין סמית' הודה: "הם היו חזקים מאיתנו פיזית ו-20 הדקות האחרונות הוכיחו את זה", תארח את בורנמות' ואם תציג את אותה יכולת מהמשחק הערב היא גם תשיג את ניצחון הפרמייר ליג הראשון שלה מזה 3 וחצי שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי