רק סלאח כבש יותר מאובמיאנג, שהצטנע: "ארסנל חשובה ממני"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Stu Forster/Getty Images

החלוץ סידר לתותחנים 0:1 בחוץ נגד ניוקאסל במחזור פתיחת העונה והעלה את מאזנו ל-33 שערי פרמיירליג ב-50 הופעות: "מלך השערים זה תואר שאני חושב עליו". אמרי: "אנחנו צריכים להשתפר". התגובות והמספרים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנל שמרה הערב (ראשון) על רשת נקייה במחזור הפתיחה של הפרמיירליג לראשונה מאז 2008/09 (אז היא ניצחה את ווסט ברומיץ' 0:1) כשגברה 0:1 בחוץ על ניוקאסל מצ'יפ של פייר אמריק אובמיאנג, שהעלה את מאזנו ל-33 שערי ליגה ב-50 הופעות במדי התותחנים.


מוחמד סלאח הוא השחקן היחיד בפרמיירליג שכבש יותר שערי ליגה מאובמיאנג (36) מאז שחלוץ נבחרות גאבון ערך את הופעת הבכורה שלו במדי ארסנל אי שם בפברואר 2018 ועושה רושם שגם העונה השניים ייאבקו עם הארי קיין וסרחיו אגוארו על תואר מלך השערים.


"המשחק שלנו היה מאוד סולידי, אבל אנחנו יכולים וצריכים להשתפר", אמר בסיום מנג'ר ארסנל אונאי אמרי. "שלטנו בקצב המשחק, אך במהלך המחצית הראשונה איבדנו כמה כדורים סתמיים במרכז המגרש ואיפשרנו להם לייצר מספר הזדמנויות. הנקודות חשובות במיוחד עבור הביטחון שלנו, כי שיחקנו עם כמה שחקנים צעירים שקיבלו היום את הצא'נס. אני רוצה שיהיה לי סגל רחב ותחרותי בכל משחק, ואנחנו נצטרך את כולם מוכנים", סיכם.


אובמיאנג, שכבש כאמור את שער הניצחון, נבחר לשחקן המצטיין ובאנגליה החמיאו: "הוא הפך סיומת קשה לפשוטה וזו עוד הוכחה לכך שמדובר בחלוץ ברמה הכי גבוהה שיש. הוא, לקאזט ופפה ידאגו לכך שארסנל תבקיע העונה רבה מאוד שערים העונה". השחקנים היחידים בתולדות הפרמיירליג שכבשו יותר שערים מחלוץ נבחרת גבון לאחר 50 הופעות הם קווין פיליפס (34), מוחמד סלאח (35), אנדי קול (41) ואלן שירר (41).



"מלך השערים זה תואר שאני חושב עליו" (Gettyimages)


אובמיאנג עצמו סיכם: "אני מאוד שמח שהבקעתי, אבל השער שלי עזר לקבוצה להשיג שלוש נקודות וזה הדבר המשמעותי ביותר. זה חשוב שפתחנו את העונה עם ניצחון חוץ מול קבוצה טובה כמו ניוקאסל. תואר מלך השערים זה משהו שאני כמובן חושב עליו, אבל הדבר הכי חשוב הוא הקבוצה ולא אני באופן אישי. בניגוד לעונה שעברה, התחלנו ברגל ימין ואנחנו מאוד שמחכים מכך".


ארסנל פתחה בהרכב ללא אלכסנדר לקאזט ששב לאחרונה מפציעה ובלי אף אחד משחקני הרכש, אך במחצית השנייה אוהדי התותחנים זכו לטעימה ראשונה כאשר אמרי העלה את דני סבאיוס, ניקולא פפה וגבריאל מרטינלי הברזילאי. מי שטרם שותפו הם דויד לואיז שנותר על הספסל וקירן טירני שהצטרף מסלטיק ועדיין לא נכלל בסגל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי