אינברום, כהן ובואטנג הפצועים ייעדרו מהמשחק נגד נס ציונה

אור אינברום
אור אינברום | דני מרון

קבוצתו של ניסו אביטן תצטרך להסתדר ללא השלושה, בניסיון להשיג ניצחון ראשון בגביע הטוטו. ויטלי גנון יצטרף בימים הקרובים, בקבוצה מצפים שיתחרה עם עידן כהן על חולצת ההרכב. לקס ואלטמן יהיו קפטנים לצד בוזגלו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים שסימנו פתיחת עונה מאכזבת, הפועל תל אביב תנסה מחרתיים (שני) להשיג ניצחון ראשון נגד סקציה נס ציונה. ניסו אביטן ייאלץ להסתדר ללא שלושת הפצועים – אור אינברום, רז כהן ועמנואל בואטנג, שעורכים אימונים קלים בנפרד מהקבוצה. גם יואב ג'ראפי, ששב להתאמן השבוע, לא ישותף במשחק על מנת לאפשר לו להחלים בצורה מלאה מהשבר באצבע.

קלאודמיר פריירה, שמציג לאחרונה יכולת חלשה, השקיע מאמצים גדולים באימונים האחרונים על מנת לשוב לכושרו מהעונה הקודמת. בימים הקרובים יצטרף המגן הימני ויטלי גנון, שיחזור לשתף פעולה עם אביטן, מי שהדריך אותו אשתקד בהפועל חדרה. בקבוצה מצפים מגנון לתת תחרות לעידן כהן על המקום בהרכב הראשון.

בגזרת הרכש, בהפועל תל אביב מתמקדים בחיפושים אחרי חלוץ זר, לאחר עזיבתו של עומר דמארי. מחר, לפני האימון המסכם, ניסו אביטן יודיע על מינויו של מאור בוזגלו לקפטן הקבוצה במקומו של אוראל דגני. ניר לקס ועומרי אלטמן יהיו הקפטנים הנוספים.

ימונה רשמית לקפטן מחר. מאור בוזגלו (דני מרון)
ימונה רשמית לקפטן מחר. מאור בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי