איטליה מציגה: טיקי-טאקה. אבאני: "אנו נותנים את המיטב כשקשה"

הנבחרת חיברה 30 מסירות במהלך השער של דומיניקו ברארדי - שיא בקמפיין ליגת האומות. מנצ'יני החולה התקשר במחצית: "בראבו", עוזרו: "המנטליות שלנו היא להתעלות, העבודה משתלמת". בארץ המגף יצאו מגדרם: "מושלמים"

(גודל טקסט)

באיטליה אולי לא יצהירו על כך אולם לקראת היורו בעוד שבעה חודשים צריך לספור גם את הנבחרת של רוברטו מנצ'יני ולהכלילה בין הפייבוריטיות לזכייה. ככה זה עם 21 משחקים ללא הפסד ומשחק בטוח על אף התנודות בסגל. הסקוואדרה אצורה ניצחה אתמול (ראשון) 0:2 את פולין בחוץ גם בסגל חסר. בפעם הראשונה מאז ספירת הנתונים של Opta ב-2008, הנבחרת כבשה מפנדל שלושה משחקים ברציפות.

בכל מקרה, השער היפה במשחק היה השני כמובן, כאשר היו לא פחות מ-30 מסירות של שחקני הסקוואדה אזורה עד לשערו של דומיניקו ברארדי מססואלו – השער הכי "טיקי-טאקה" בליגת האומות.

אלבריגו אבאני, שניהל את המשחק שוב כשרוברטו מנצ'יני עדיין חולה בקורונה, אמר לאחר המשחק: "זו המנטאליות של העם שלנו, האיטלקי, אנחנו נותנים את המיטב ברגעים קשים ומתאחדים יותר, זה מה שביקשתי מהבחורים לפני המשחק והם היו יוצאי דופן. אנחנו משחקים עם אותם עקרונות כבר שנתיים, זו עבודה של רוברטו מנצ'יני, וכשאתה עובד קשה ומתמיד – בטווח הארוך אתה מתוגמל".

במחצית שוחח אבאני עם מנצ'יני בטלפון והאממן פרגן לחניכיו: "בראבו". "הוא אמר שהגיע לנו לכבוש עוד שערים, אז עלינו להיות קצת יותר יעילים, אבל הביצועים היו טובים".

עוד אמר על הנבחרת: יש לנו שחקנים צעירים שצומחים כאן, צוברים ניסיון ונראים כמו וותיקים". אלסנדרו באסטוני היה עם משחקו השני בלבד בעוד מנואל לוקאטלי רשם הופעה חמישית. "אנחנו תמיד מסתכלים קדימה רק למשחק אחד. היינו צריכים לנצח ועשינו זאת על אף הקשיים. עשינו עלינו להשיג ניצחון נוסף".

לורנצו אינסינייה שפיקד על החבורה חסרת הניסיון אמר: "אני חושב שהצגנו הערב (אתמול) הופעה נהדרת והיינו ראויים לניצחון. יש לנו איכות ואנחנו משתמשים בהתקפות המתפרצות בזמן הנכון. כולם משתלבים נהדר במערך שלנו. אם נביט על המשחקים הרי שהיינו יכולים לכבוש עוד שערים ולהשיג תוצאות חזקות יותר אבל אין דבר. עלינו ליהנות מהניצחון ולהתכונן הכי טוב שאפשר למשחק הבא. אני שמח מאוד בנבחרת גם כשאני לא מבקיע, כל עוד אני עוזר לנבחרת שלי לנצח". "הקוסם אינסינייה", נכתב על קשר נאפולי ב"גאזטה דלה ספורט" והוא קיבל את הציון 8.

בכלי התקשורת כצפוי החמיאו לנבחרת. "שמחת איטליה – עוד ניצחון עם אבאני על הספסל. פולין נותרה חסרת סיכוי מול כדורגל טוב ומצבים רבים של הנבחרת. הפיינל-פור בליגת האומות קרוב מאוד", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "איטליה המושלמת" נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" שם הגדירו את ההופעה כנהדרת. "הנבחרת שלטה ללא שחקנים בכירים רבים". "איטליה שצריך לאהוב", נכתב ב"טוטוספורט". לצד זה, באיטליה נטען כי רוברט לבנדובסקי יצא בזול כאשר שלח מרפק לפניו של אלסנדרו באסטוני ואפילו לא נשרקה נגדו עבירה.

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "קוריירה דלה ספורט", "טוטוספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי