בלגיה ניצחה 0:2 את אנגליה, 0:2 לאיטליה על פולין

ליגת האומות: המדורגת ראשונה בעולם גברה על שלושת האריות וקרובה להבטחת ראש הבית. טילמאנס הבקיע מחוץ לרחבה, מרטנס הכפיל בכדור חופשי. ז'ורז'יניו וברארדי העניקו לאיטלקים ניצחון מרשים. 1:2 לדנמרק על איסלנד

(גודל טקסט)

המחזור החמישי והלפני האחרון של ליגת האומות ננעל הערב (ראשון) עם שמונה במשחקים במקביל, ביניהם כמובן גם הפסדה של נבחרת ישראל בצ'כיה. במשחק המרכזי של היום, בלגיה שמרה על ראש הבית עם 0:2 על אנגליה, שיצאה מתמונת העלייה לפלייאוף. במשחק בדרג נוסף A, איטליה עלתה גם היא לראש הבית הודות ל-0:2 על פולין. דנמרק השיגה 1:2 דרמטי על איסלנד בתוספת הזמן, למרות שער של וידאר קיארטנסון.

בלגיה – אנגליה 0:2

המדורגת ראשונה בעולם נקמה בנבחרת של גארת סאות'גייט על ההפסד 2:1 בוומבלי והבטיחה את מקומה בראש הבית בזכות ניצחון בדן דריף. הבלגים סגרו עניין עוד במחצית הראשונה כאשר עלו ליתרון כעבור 10 דקות לאחר שרומלו לוקאקו מצא את יורו טילמאנס שהכניע את ג'ורדן פיקפורד בבעיטה מחוץ לרחבה וסגרה עניין בדקה ה-24 בזכות כדור חופשי נפלא של דריס מרטנס.

שחקני נבחרת בלגיה | Dursun Aydemir/Anadolu Agency via Getty Images

איטליה – פולין 0:2

אחרי הניצחון המוקדם של הולנד, האזורה חלפו על פניהם בזכות ניצחון מרשים על הפולנים. בדקה ה-27 ז'ורז'יניו העלה את המארחת ליתרון מפנדל בנקודה הלבנה, וסגרה את הסיפור בדקה ה-84 לאחר מהלך נפלא של דומניקו ברארדי שכבש את שערו השני בנבחרת. בין לבין יאצק גורלסקי הורחק לפולנים בדקה ה-77.

שחקני נבחרת איטליה | Valerio Pennicino/Getty Images

תוצאות נוספת

דנמרק – איסלנד 1:2

אוסטריה – צפון אירלנד 1:2

הונגריה – סרביה 1:1

מולדובה – יוון 2:0

סלובניה – קוסובו 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי