בקריית שמונה מתמוגגים: "אדניי יכול להיות בינגו גדול"

ג'יימס אדניי
ג'יימס אדניי | טוויטר

במועדון הצפוני הביעו שביעות רצון מהניצחון על נתניה ושיבחו את קשר הרכש ואת המאמן מסאי דגו: "הגיע מוכן לעונה, רואים שיפור בקבוצה מדי משחק". ג'ון רואיז יחזור לשחק מול הפועל חיפה

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל קריית שמונה לאחר הניצחון הביתי אתמול (רביעי) על מכבי נתניה, שהיה הניצחון השני ברציפות בגביע הטוטו. מעבר לניצחון, במועדון הביעו שביעות רצון גם מהעובדה שהקבוצה עשתה זאת בעיקר עם שחקנים צעירים, שרובם הגיעו ממחלקת הנוער. מי שזכה לרוב השבחים הוא המאמן מסאי דגו: "אין ספק שדגו הגיע מוכן לעונה הזאת ומעבר לניצחון רואים את השיפור ביכולת של הקבוצה מדי משחק", אמרו במועדון.

בקריית שמונה ממשיכים להתפעל מהקשר ג'יימס אדניי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה והיה מעורב בשני השערים: "אדניי יכול להיות בינגו גדול יותר מגרסיה והאסלביינק" אמרו בקבוצה. כידוע, אדניי הגיע לקריית שמונה בהשאלה מגבאלה האזרית והקבוצה של איזי שרצקי יכולה לרכוש אותו בסיום העונה בסכום של כמיליון וחצי דולר.

המשחק הבא של קריית שמונה בגביע הטוטו ייערך ביום ראשון הקרוב, נגד הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר ועד אז מקווים בקבוצה שחלק מהפצועים שלא שותפו במשחק האחרון יקבלו הזדמנות, ביניהם הבלם איאד אבו עביד והקשר ג'ון רואיז. מעבר לכך, דגו אומנם מרוצה מהסגל שלו עד כה, אבל במועדון ממשיכים לעקוב אחר התפתחויות בגזרתם של דור אלו מהפועל באר שבע ומתן חוזז ממכבי תל אביב.

הגיע מוכן לעונה. מסאי דגו (לירון מולדובן)
הגיע מוכן לעונה. מסאי דגו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי