אדניי כבש ובישל ב-1:2 של ק"ש על נתניה, 2:2 בין כפ"ס לחדרה

עומר פדידה
עומר פדידה | עדי אבישי

הניגרי סידר שער לשכר, גם מצא את הרשת והנחיל הפסד ראשון ליהלומים אחרי שאלמוג כהן החמיץ פנדל בדקה ה-86. העולה החדשה שיחקה לראשונה והסתדרה ב-10 שחקנים מדקה 49, עד שספגה מראשו של לוסיו עמוק בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השני בגביע הטוטו יצאו לדרך כבר אתמול (שלישי) כאשר מועדון ספורט אשדוד רשמה מהפך מטורף והכניעה 2:3 את הפועל תל אביב, אבל גם משחקי הערב היוו דרמות לא קטנות בכלל. הפועל קריית שמונה שמרה על מאה אחוזי הצלחה במפעל הודות ל-1:2 על מכבי נתניה, כששוב מעל כולם ניצב הזר החדש ג'יימס אדניי, ובמשחק שנערך במקביל הפועל כפר סבא שמטה יתרון ועמוק בתוספת הזמן ספגה מראשו של לוסיו, שהעניק 2:2 להפועל חדרה שהתקשתה למרות יתרון מספרי במשך 40 דקות

הפועל קריית שמונה – מכבי נתניה 1:2
לפני כשלושה שבועות הודיעה קריית שמונה על החתמתו של חלוץ ניגרי בשם ג'יימס אדניי, שאחרי עונה אחת בקבאלה האזרית הושאל לקבוצתו של מסאי דגו שעברה שינוי מאוד גדול בסגל הקבוצה הקיץ. בניצחון הראשון בגביע הטוטו 1:2 על הפועל חדרה הוא כבש, הערב הוא עלה מהספסל ובנוסף לבישול גם מצא את הרשת כדי לקבוע יתרון כפול ובהחלט לבסס את עצמו, לפחות בשלב כה מוקדם של הקיץ, כאחד שבהחלט הציפיות ממנו גבוהות.

אדניי עלה מהספסל במקום איסמעיל ריאן בפתיחת המחצית השנייה וכעבור שלוש דקות בלבד בישל את השער הראשון במפגש: החלוץ מצא את מוחמד שכר, שהתקדם ללא הפרעה והכניע את רז כרמי, שוער נתניה בהיעדרם של דני עמוס וגולן אלקסלסי. בדקה ה-57 היתרון כאמור הוכפל והיה זה אדניי שכבש, כשהצליח להטעות את ההגנה המקומית ובכדור חלש, אך מדויק, מצא את הרשת.

לעומת קריית שמונה, מכבי נתניה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, גם היא עברה מהפכה גדולה בסגל, הפסידה לראשונה העונה אחרי 0:2 על הפועל חיפה במחזור הפתיחה – אבל הייתה קרובה מאוד לחזרה מפיגור כפול ונעצרה למעשה רק על ידי ברטקוס, שהדף פנדל של אלמוג כהן בדקה ה-86. היהלומים עלו בהרכב חלקי, אמנם עם הקפטן כהן, ניקו אולסק, רועי קהת, גיא מלמד וגם עם בורחה הררה, אך מהמשחק נעדרו כאמור גם הפעם שני השוערים הראשונים, הבלם החדש רומן גולובארט לא התלבש לצורך מנוחה וכמוהו גם יחמיר היקה, סתיו פיניש ו-ויקי כחלון.

פאטוס בצ'יראי רק עלה מהספסל וגם כבש את השער היחיד של הקבוצה, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-78 אחרי נגיעת יד ברחבה, כל זאת קרה שמונה דקות לפני שוובה בראון הכשיל את גבי קניקובסקי ברחבה ונתניה זכתה לפנדל שני במשחק, אך אלמוג כהן לא הצליח להכניע את ברטקוס ושערו הראשון מאז ששב לישראל יצטרך לחכות.


בצ'יראי. כבש מ-11 מטר, בעוד אלמוג כהן החטיא מספר דקות לאחר מכן (מאור אלקסלסי)

הפועל כפר סבא – הפועל חדרה 2:2
לעיני 650 צופים באצטדיון המושבה, העולה החדשה ערכה את הופעת הבכורה שלה לעונת 2019/20, במחזור הפתיחה היא לא השתתפה, והיא כמעט הסתיימה בניצחון ביתי בהובלת עומר פדידה, שאמנם כבש ובישל ושמר על קבוצתו חזק בעניינים על אף שהייתה בנחיתות מספרית במשך כמעט מחצית שלמה, אבל החלטה גבולית נוספת של השופט ושער דרמטי של לוסיו עמוק בתוספת הזמן גרמו ל-2:2 בסיום.

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה, אחרי 39 דקות הצליחה המארחת לעלות ליתרון ראשון העונה: הקפטן עומר פדידה התקדם ממחצית המגרש, בעט כדור חזק מכ-30 מטרים והכניע את חביב אוחיון, שיכול היה למקם את עצמו טוב יותר על קו השער. חדרה המתחדשת של אורי גוטמן, שהחלה את גביע הטוטו עם הפסד לקריית שמונה, זכתה בדקה ה-48 ליתרון משמעותי כאשר יבגני ברקמן הורחק באדום ישיר לאחר עימות עם דידייה קוגבנייה, ספק גדול אם הורחק בצדק, ואחרי דקות ארוכות בהן התקשתה לאיים על שערו של איתמר ישראלי, יניב מזרחי הצליח לאזן ממצב נייח בדקה ה-82.

כפר סבא הגיבה בצורה פנטסטית ודקה לאחר השוויון גם היא כבשה ממצב נייח, הפעם פדידה היה על תקן המבשל לבנג'מין קוקו, אבל עמוק בתוספת הזמן, שארכה שמונה דקות יש לציין, הצליח לוסיו לנגוח מקרוב את השוויון הדרמטי. 2:2 בסיום, נקודה ראשונה לאופיר חיים והירוקים, גם לאורי גוטמן וחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי