דאבור הרים את רף הציפיות: "זו עדיין לא הגרסה הטובה ביותר שלי"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

חדר ההלבשה ("קל לי לתקשר עם בן ידר ומוניר"), סגנן המשחק של לופטגי ("מעניק סיכוי טוב יותר להבקיע"), עמדת החלוץ ("קיימת אפשרות שאשחק בשמאל") והדרישות הגבוהות ("רמה אחרת לגמרי"). חלוץ סביליה בראיון

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

הצמד מול מיינץ העלה את רף הציפיות ממואנס דאבור, שהתראיין הערב (רביעי) בספרד ולא חשש לשלוח מסר לאוהדי סביליה: "זו עדיין לא הגרסה הטובה ביותר שלי – הגעתי לכאן בתזמון מושלם".

כזכור, בחודש ינואר האחרון סביליה החליטה לפתוח את הכיס ושילמה לרד בול זלצבורג 15 מיליון יורו בתמורה לחלוץ נבחרת ישראל, שסיים כמלך שערי הליגה האוסטרית פעמיים ברציפות.

דאבור, שכאמור פתח את דרכו בסביליה ברגל ימין, סיפר: "אחרי שתי עונות טובות מאוד באוסטריה, אני מודע לכך שאצטרך לעבוד הכי קשה שאני יכול במטרה להמשיך להשתפר ולהוציא מעצמי את הטוב ביותר".


דאבור עם מוניר. "קל לנו לתקשר" (סביליה)

על כך שהדרישות בסביליה גבוהות בהרבה ממה שהוא הכיר עד כה: "זו רמה אחרת ואני מקווה שאצליח להוציא מעצמי את המקסימום. כשחתמתי ידעתי שאני מגיע למועדון גדול עם שחקנים ברמה גבוהה. אני לא מופתע מהאיכות שיש פה, אבל כן שמח מאוד על כך שיש לי הזדמנות לחלוק חדר הלבשה עם שחקנים ברמה הזו".

דאבור התייחס לכך שהוא עשוי לשחק בכנף שמאל: "מעולם לא שיחקתי בעמדה הזו, אבל ברור לי שאני אצטרך להסתגל. אני שמח כי הולך לי די טוב עד עכשיו ואני מבין שקיימת אפשרות שאני אשחק גם באגף".

חדר ההלבשה של סביליה: "אני מסתדר היטב עם כולם, אבל מחסום השפה הוביל לכך שקל לי יותר לתקשר עם וויסאם בן ידר ומוניר אל חדאדי שמדברים ערבית, או עם מקסימיליאן וובר ולוק דה יונג שמדברים אנגלית. בכל מקרה ולמרות הקושי, אני בקשר טוב עם כל השחקנים".

על סגנון המשחק של המאמן ז'ולן לופטגי: "בתור חלוץ, אני שמח שיש הרבה שחקני התקפה על המגרש. אנחנו לומדים את השיטה שלו ומבינים שבצורה הזו יש לנו סיכוי גבוה יותר להגיע להזדמנויות ולהבקיע שערים. הגעתי ממועדון ששיחק כדורגל התקפי עם לחץ גבוה, אך כאן בסביליה זה קצת שונה בגלל האיכות הגבוהה של השחקנים – זה מדהים כי זה מאפשר לך ללמוד ולהתקדם בכל אימון".


ז'ולן לופטגי. יציב את דאבור בכנף שמאל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי