אוחנה הצית את הדמיון של אוהדי בית"ר ירושלים ב-0:2 על הפועל רעננה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | אודי ציטיאט

הרכש הנוצץ כבש שער נפלא (8), סיפק מהלכים מבריקים והלהיב את הקהל שהגיב בקריאות "אוחנה, אוחנה". אזולאי הכפיל בפנדל (42) והקבוצה של רוני לוי תגיע למשחק נגד הפועל ת"א עם מאזן מושלם בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

אמנם מדובר רק בגביע הטוטו, אבל אוהדי בית"ר ירושלים קיבלו הערב (רביעי) טעימה מכישרונו הרב של מיכאל אוחנה שכבש שער נפלא, סיפק מספר מהלכים מבריקים והוביל את הצהובים שחורים ל-0:2 מרשים בחוץ על הפועל רעננה שסידר מאזן מושלם בתום שני מחזורים במפעל השלישי בחשיבותו.


מי שאמור היה לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים הוא אנתוני וארן שכבש את שער הניצחון ב-1:2 הדרמטי נגד סקציה נס ציונה, אך החלוץ נותר מחוץ לסגל בשל מחלה ושלומי אזולאי פתח לצידם של לירן רוטמן ולוי גרסיה בחלק הקדמי. מן העבר השני, אחרי ה-1:2 על הפועל תל אביב, מנחם קורצקי העניק את הקרדיט למאור ג'ראסי, רועי לוי ובן סביר.


בית"ר עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית לאחר שלוי גרסיה מציא את אוחנה, ששלח בעיטה מסובבת ברגל שמאל היישר לחיבורים וזכה לקריאות "אוחנה, אוחנה, אוחנה" מהקהל שעשה את הדרך לאצטדיון רמת-גן. שלוש דקות לפני ההפסקה הגיע השני לאחר שלירן רוטמן ספק הוכשל ברחבה על ידי עדי נמני ושלומי אזולאי שלח בקלילות את הפנדל לרשת וקבע את תוצאת המשחק.



מרוצה. משה חוגג (אודי ציטיאט)


גם בהמשך  החבורה של רוני לוי סיפקה התקפות מרשימות בניצוחו של אוחנה והייתה יכולה להבקיע שערים נוספים, אך לא הייתה מספיק מדויקת והפועל רעננה, שלא הופיעה להתמודדות, ניצלה מתבוסה כואבת הודות להופעה טובה של השוער הצעיר אסף צור.


בשלב מסוים, כשהבינו שהניצחון לא יברח, אוהדי בית"ר ירושלים החלו להקניט במשך דקות ארוכות את הפועל תל אביב, שתארח את הצהובים שחורים במחזור הקרוב (ראשון ב-20:30). קורצקי, שלא היה רגוע על הקווים ומחה נגד השיפוט, יקווה להתאושש נגד סקציה נס ציונה (שלישי ב-19:30).




נוכחות מרשימה גם בגביע הטוטו. אוהדי בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט)


הרכבים

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, דוד מתיאוס, עידו לוי (שון קלימקין, 65), מאור ג'רסי, בן סביר (אביחי ידין, 73), דיווין נאה (שניר שוקר, 65), אור דסה, רועי לוי, קייס גאנם (יואב תומר, 65), יוג'ין אנסה (אחמד דראושה, 73).



בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קוסטנטין, אור זהבי, אנטואן קונטה, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, עלי מוחמד (דן איינבינדר, 63), לירן רוטמן (פרדי פלומיין, 63), לוי גרסיה (עדי תמיר, 84), מיכאל אוחנה (גדי קינדה, 63), שלומי אזולאי (שלום אדרי, 78).


מהלך המשחק

דקה 5: יוג'ין אנסה חדר לרחבת בית"ר בקלות, אך בעט לא מספיק מדויק.


דקה 8, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1: ההתקפה הראשונה של האורחת הסתיימה בשער ענק של מיכאל אוחנה, שקיבל את הכדור מלוי גרסיה וסובב ברגלו השמאלית היישר לחיבורים. הקהל שעשה את הדרך הארוכה מהבירה לא נשאר אדיש והגיב בקריאות "אוחנה, אוחנה, אוחנה".



שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (אודי ציטיאט)


דקה 14: פעולה טובה נוספת של אוחנה, אולם הפעם הבעיטה שלו נקלטה על ידי השוער אסף צור.


דקה 24: בעיטה חופשיח שטוחה של קייס גאנם חלפה סנטימטרים מהקורה של איתמר ניצן, שנשם לרווחה.



דקה 42, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:2: רוטמן ספק נדחף ברחבה על ידי נמני והשופט הורה על פנדל, אותו אזולאי כבש בקלילות וקבע 0:2 קליל לצהובים-שחורים בהפסקה.



הצית את הדמיון של אוהדי בית"ר ירושלים. מיכאל אוחנה (אודי ציטיאט)


דקה 52: צור הדף כדור פשוט היישר לרגליו של רוטמן, אולם הבעיטה שלו נהדפה על ידי שחקן שעמד על קו השער ומנע ברגע האחרון את השלישי.


דקה 59: למזלו של אסף צור, כדור חופשי חד של מיכאל אוחנה גילח את המשקוף ויצא החוצה.


דקה 60: פעולה אישית מצוינת של לוי גרסיה הפעלתן הסתיימה בהדיפה נוספת של צור, האיש העסוק ביותר על כר הדשא.




 האיש העסוק ביותר על כר הדשא. אסף צור (אודי ציטיאט)


דקה 78: שלום אדרי נכנס על חשבונו של שלומי אזולאי ועלה להופעת בכורה במדי בית"ר ירושלים.


דקה 85: רועי לוי הגיע להזדמנות נדירה בתוך רחבת בית"ר, אך לא הצליח לספק בעיטה ראויה והניסיון שלו טס גבוה גבוה מעל המשקוף.


דקה 91: פלומיין הגיע לבדו מול צור, עקף אותו, הסתובב ובסופו של דבר בעט באיחור והשוער של רעננה הצליח להתאושש והדף בשנייה האחרונה.



מוכנים למשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי