פרס החליט להשאיר את בייל מחוץ לסגל עקב מצבו הנפשי

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

נשיא ריאל מדריד בחר להשאיר את הקשר בספרד ולא לקחת אותו עם הקבוצה לטורניר במינכן בעקבות המעבר לסין שפוצץ, הוולשי לא יפגוש טוטנהאם. קורטואה ייעדר כחודש, בספק לפתיחת הליגה. מנדש: "חאמס וזידאן מקצוענים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
"גביע אאודי" ייצא היום (שלישי) לדרך באליאנץ ארנה במינכן בהשתתפות המארחת באיירן, פיינליסטית ליגת האלופות טוטנהאם, ריאל מדריד ופנרבחצ'ה הטורקית, טורניר שמושך אליו המון תשומת לב לאור מצבם של הבלאנקוס – שלא הצליחו לנצח בכל שלושת משחקי ההכנה האחרונים, כאשר ה-7:3 בדרבי, משחק בו כבר פיגרו 6:0 לאחר קצת יותר מ-50 דקות, עדיין מהדהד.


ביום שאחרי החלטת המועדון להשאיר את חאמס רודריגס בניגוד לרצונו של המאמן זינדין זידאן ובמקביל לפרסום על כך שאדן הזאר הגיע בעודף משקל ואיבד את אמונו של הנשיא פלורנטינו פרס, לטענת רשת "BBC" היה זה פרס שגם קיבל החלטה דרמטית נוספת כאשר הורה להשאיר בספרד את גארת' בייל, כך שהוולשי לא ייקח חלק בגביע אאודי. הוולשי לא התאמן במדי הקבוצה לפני ההמראה אך המועדון לא דיווח על פציעה.


ריאל מדריד תשחק היום מול טוטנהאם (18:55, שידור ישיר בספורט1), קבוצתו הקודמת של בייל, ופרס החליט להשאיר את הקשר בן ה-30 בספרד בטענה שהוא לא במצב לשחק כדורגל בעקבות הטלטלה שעבר בימים האחרונים, לאחר שכבר נראה היה שיעבור לג'יאנגסו סונינג ובסופו של דבר העסקה פוצצה ובשלב זה הוא ממשיך במדריד כרגיל.



בייל על ספסל הבלאנקוס. לא ישחק איתם בטורניר (Gettyimages)


גם במקרה של בייל, זידאן לא מעוניין בוולשי וכבר הצהיר ש"עזיבה שלו תהיה טובה לכולם", אבל בינתיים נראה שאין דרישה לרכישת הוולשי, לא בשכרו הנוכחי ובוודאי כל עוד ריאל מדריד דורשת עליו כסף ולא מוכנה לשחררו ללא תמורה – מהסינים הם דרשו כ-30 מיליון יורו לפי הדיווחים.


כזכור, לריאל הוא הגיע מטוטנהאם ב-2013 עבור 85 מיליון ליש"ט, סכום שיא באותם ימים. נותרו לו עוד שלוש שנים בחוזה שהוארך ב-2016 ועד כה הוא זכה עם הבלאנקוס ארבע פעמים בליגת האלופות, פעם אחת באליפות, הוסיף גביע ספרדי וגם שלוש זכיות בסופר-קאפ האירופי ושלוש זכיות בגביע העולם לקבוצות. במשחקי גמר האלופות הוא הבקיע שלושה שערים.


בנוגע לחאמס, סוכנו של השחקן, חורחה מנדש, שממש גם כסוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, הגיע אתמול לאירוע המיוחד בו קיבל הפורטוגלי את תואר הכבוד "אגדת המארקה". מנדש אמר על חאמס: "זו החלטה של הנשיא האם להשאירו. זידאן וחאמס הם מקצוענים". עוד בריאל מדריד, הקבוצה ממשיכה לסבול מפציעות עוד לפני שהעונה החלה. מי שהצטרף לרשימה הוא השוער הבלגי, טיבו קורטואה שייעדר בין שלושה שבועות לחודש ונמצא בספק למחזור הפתיחה נגד סלטה ויגו ב-24 באוגוסט. אל תופתעו אם קיילור נבאס יפתח בין הקורות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי