דיווח באנגליה: העברתו של גארת' בייל לסין פוצצה

גארת' בייל
גארת' בייל | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images

ריאל מדריד לא הייתה מרוצה מההצעה של ג'יאנגסו סונינג. בספרד, מנגד, נטען כי בני משפחתו רצו להישאר באירופה. הדד ליין: עד רביעי. בינתיים, סוכנו סיפר על היחסים העכורים עם זידאן: "לא היה ביניהם שום קשר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
בצל משחקי ההכנה המאכזבים שעברו על ריאל מדריד, גם סאגת גארת' בייל מרחפת מעל המועדון. ביום שישי פורסם שהשחקן בדרך הבטוחה לעזוב לסין אלא שמקורות באנגליה מדווחים היום (ראשון) שהעברתו פוצצה. ב-"BBC" נכתב שריאל מדריד דחתה את ההצעה והשחקן נשאר כרגע במועדון. כזכור, עוד קודם לכן עלו ספקות בספרד בנוגע לקיום העסקה.


בייל קיבל הצעה בגובה 17 מיליון יורו לעונה, הצעה שאמנם שופרה –  אך לשנתיים בלבד – פרק זמן קצר מאוד. מעבר לכך, ג'יאנגסו סונינג הסינית הייתה יכולה לשלם לריאל מדריד רק 22 מיליון יורו דמי העברה. במהלך התבוסה מול אתלטיקו מדריד, בייל עלה מהספסל וצולם כשהוא מחייך גם כשקבוצתו בפיגור 6:0, מה שהרגיז עוד יותר את כלי התקשורת. למרות הרצון של ריאל מדריד לחסוך את שכרו הגבוה, אופציה של שחרורו בחינם לא עומדת על הפרק.


עוד בגזרת הוולשי, סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, ממשיך להעסיק את התקשורת כשהתראיין לעיתון צרפתי ואמר: "זה מאוד פשוט: זידאן לא אוהב אותו. אין ולא הייתה שום מערכת יחסים בין זינדין זידאן וגארת' בייל, מעולם".





ב"מירור" האנגלי נכתב הבוקר על התוכנית של בייל לקראת המעבר. הוולשי, כזכור, לא למד את השפה למרות שהוא נמצא בספרד מאז 2013 כך שספק אם היה משקיע מאמצים בללמוד סינית. מעבר לכך, אם היה עובר לסין, הוא היה מתגורר לבדו בזמן שמשפחתו הייתה חוזרת למולדתו. מקורב של בייל שהתראיין לכתבה אמנם וסיף שהוא מניח שתהיה לבייל בעייה עם האוכל המקומי, אך מצד שני: "הוא כבר בן 30 וזו תהיה החלטה נהדרת, הוא חייב לנצל את זה. זו הקרבה שהוא יצטרך לבצע כדי להרוויח מיליון יורו בשבוע" (ברוטו).


"במארקה", מנגד, מציגים גרסה אחרת. לפי הדיווח, למועדון אין צעד בביטול העסקה, אלא השחקן עצמו לקח צעד לאחור לאחר שמשפחתו ביקשה למצות אופציות אחרות באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי