בעיה לבית"ר: מוחמד דיווח על פציעה וייבדק. תשעה שחקנים בחוץ

אחרי קונטה וזהבי, קשר ניז'ר נחת והתלונן כי הוא סובל מכאבים. גם זרגרי מושבת ולדראפיץ' יש כאב ראש לקראת מכבי נתניה. לאחר התשובה של המועדון לתביעה של איינבינדר, הקשר מחכה להחלטת הבורר בעניינו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אנטואן קונטה, אביאל זרגרי, דיוגו ורדסקה, שי קונסטנטין, עוזיאל פרדו, תמיר עדי, אור זהבי, מתאוסיניו, חלאופילו פלייטר – רשימת השחקנים הזאת, שהולכת ומתארכת, לא תיקח חלק בהתמודדות מול מכבי נתניה ביום ראשון (20:45). משחק בו תרצה מאוד הקבוצה מהבירה לנצח לאחר שנכנעה 1:0 לבני יהודה לפני פגרת הנבחרות.

אחרי יום חופש, בית"ר ירושלים תחזור להתאמן בשעות הצהריים בבית וגן, אלא שעד האימון היא עשויה להוסיף שם חדש לרשימה – עלי מוחמד שנחת הלילה בישראל טוען כי הוא סובל מכאבים ברגלו וזאת הסיבה שבגינה לא פתח במשחקה של ניז'ר מול אתיופיה. הקשר זומן למתחם האימונים וייבדק ורק אז יתברר האם יוכל לפתוח בהרכב.

בצוות המקצועי כבר מתחילים להרכיב את הפאזל. במצב הקיים, לקבוצה יש רק שני בלמים, אוראל דגני וטל בן חיים. השניים יפתחו בהרכב, כשסנטיאגו אוקמפוס יתופקד בצד ימין לאור הפציעות של אנטואן קונטה ושי קונסטנטין, שגם מושעה בעקבות התקרית עם לירן ליאני.

דראפיץ'. כאב ראש לקראת נתניה | דני מרון

ההתלבטות המרכזית של דראפיץ' וברדה היא מי יפתח בצד שמאל של ההגנה, אורן ביטון או אורי מגבו, כשהם תורגלו לסירוגין באימון שלשום. כפי שכבר פרסמנו, בצוות המקצועי החליטו כי הם מעדיפים שאופיר קריאף יפתח בקישור ולא כבלם. אביאל זרגרי לא ישחק סופית בנתניה מאחר והוא לא מסוגל להתאמן גם היום וקריאף יפתח בקישור. אם מוחמד יוכל לשחק, הוא יפתח לצדו. אחרת – בית"ר תצטרך למצוא פתרון יצירתי אחר כיוון שתמיר עדי פצוע וייתכן שתעלה במערך התקפי יותר, כששלום אדרי או לירן רוטמן יקבלו את חולצת ההרכב.

החלק הקדמי לעומת זאת נראה די סגור. הקפטן עידן ורד, מיכאל אוחנה, אלירן עטר וירדן שועהיובילו את ההתקפה של הקבוצה. "זה פשוט הזוי, אין שום פציעה שקשורה לעומסים. אחד עם שבר בזרת, השני עם מכה בקרסול והשלישי עם בעיה בכבד", אמרו בבית"ר.

בנושא אחר: דקות לפני המועד שבו הייתה אמורה להגיש את תגובתה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, בית"ר ירושלים הגישה אתמול תגובה לתביעה של דן איינבינדר והודיעה כי הקשר פוטר ולכן לא יחזור לאימונים בשלב זה. לאחר התגובה, השחקן ממתין להחלטת הבורר בנוגע לחזרתו לאימונים. אם לא יחזור, מתכוון השחקן לשלוח, באמצעות עורך דינו רועי רוזן, מכתב נוסף. הפעם יטען השחקן כי מדובר בהפרת הסכם.

ורד, שועה ואוחנה. החלק ההתקפי סגור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי